91 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
91 US$
Agoda.com
74 US$
Priceline91 US$
Hotels.com91 US$
eDreams91 US$
Beoordeeld op 16 augustus 2021

Geweldig hotel met prima ruime kamers.
Prima faciliteiten waaronder een lekker ontbijt.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!
Taxi naar het centrum nog geen 20 minuten.
Prima restaurant met gezellige Bar.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 15 augustus 2021

Belgische gastvrijheid , je bent echt te gast.
Vertrouwde inrichting van de kamers, goede bedden. Bijvan der Valk weet je wat je verwachten kan.
Fijn buitenterras. Bediening en service van de medewerkers verdienen ‘n pluim

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 27 juli 2021 via mobiele applicatie

Mosselen niet proper, enkel Frans en Engelstalige bediening. Duur , grote pot, weinig mosselen, dit is 0/10. Hier nooit geen zakelijk lunch meer. Veeeeeeel te kleine kaart. Ramp! Enkel geld scheppen? Santé familie Vandervalk.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 juli 2021

tof hotel
Vriendelijk personeel
Mooie kamer ( wel wat harde matrassen) voor de rest netjes en proper
lekker gegeten in het restaurant.
Ondergrondse parking voor de park, sleep, fly arrangementen. Zo staat je wagen toch veilig.
Nu tijdens corona wordt er een taxi ingelegd om je naar de luchthaven te vervoeren en terug op te halen na de reis en dit inbegrepen in de kamerprijs.
Volgend jaar komen we zeker terug voor hetzelfde arrangement.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 14 juli 2021 via mobiele applicatie

Prima gunstig gelegen en schoon hotel met vriendelijke medewerkers. Vanwege COVID zijn sommige faciliteiten zoals restaurants beperkt beschikbaar maar het service gerichte team maakt veel goed. Het mooie uitzicht vanuit de gym op de airport is helaas verdwenen door de komst van een nieuw gebouw.

Kamertip: Parkeren voor het hotel is gratis
Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde voor zaken