Leg de laagste prijs van deze websites vast
Tripadvisor91 US$
Expedia.com91 US$
Priceline91 US$
Travelocity91 US$
getaroom.com115 US$
Beoordeeld op 15 april 2021

Wij hadden bij reservering gevraagd of de kamer versierd kon worden voor “honeymoon” en kregen geen reactie, later hebben we zelfs telefonisch contact opgenomen en dit meegedeeld en ze gingen dat “regelen”. Echter was de suite die bijna 300€/nacht kost waardeloos. Geen badjassen, geen slippers, geen wc papier, resten van plakband aan het plafond waarschijnlijk van een vorig feestje. Tijdens de check-out ging de dame aan de balie vragen dat iemand contact ging opnemen met ons voor eventuele compensatie maar jammer genoeg is dat zelfs niet gebeurd. Ik zal dan ook nooit meer een kamer boeken bij jullie. Jammer dat onze huwelijksnacht zo verpest is door jullie. Dit hotel zal ik verder dan ook niet aanraden aan jullie volgende bezoekers.

Mvg
Hani ishak

Datum van verblijf: april 2021
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2021

Geachte Hani ishak,

Via deze weg wens ik u te bedanken voor uw eerlijke feedback.
In naam van mezelf en van Van der Valk wens ik me te verontschuldigen voor de ongemakken die u heeft ervaren.
Ik zoek even intern uit wat er gebeurd is en kom zo spoedig mogelijk bij u terug.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 12 april 2021

Het is geen luxe 4 sterren hotel zoals de andere vestigingen. De kamers zijn veroudert en heb zelf veel geluidsoverlast op de gang ervaart. De handzeep ontbreekt in mijn kamer en moest ik de shampoo gebruiken om mijn handen te wassen.

• Reistype: Reisde alleen

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft uw feedback neer te schrijven. Jammer te horen helaas dat uw verblijf niet voldeed aan uw verwachtingen. Hoog tijd dat wij terug kunnen overgaan naar de normale gang van zaken waarbij ons restaurant open is, de bar toegankelijk is en de écht aangename hotelsfeer beleefd kan worden. Dat u kan genieten van de service en luxe waar Van der Valk voor staat.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 april 2021

Een hotel middenin een bouwsite. Lawaaierig en geen parking. Ramen konden niet open, airco werkte niet naar behoren. Lege minibar, geen mogelijkheid om het rookterras te gebruiken (slechts 1 klik nodig om die ter beschikking te stellen). Lange wachttijd onthaal, geen mogelijkheid om te bestellen via de bar. Geen faciliteiten op de kamer. Zeer duur!

• Reistype: Reisde voor zaken
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2021

Geachte,

Bedankt voor het beoordelen van ons hotel en onze faciliteiten. Het helpt ons te groeien dag na dag.

Het klopt dat rond ons hotel nieuwe sites gebouwd worden. Dit is gelukkig maar tijdelijk.
Corona zorgt natuurlijk voor een andere sfeer en beperkt de mogelijkheden. Om zo veilig mogelijk te werk te gaan, hebben we enkele dingen moeten herzien in het hotel zoals ontbijtbuffet, restaurant/bar/roomservice mogelijkheden, extraatjes op de kamer.
We hopen snel weer te kunnen schakelen naar de services en faciliteiten die we gewoon zijn. In tussentijd roeien we met de riemen de we hebben. Aan onze flexibiliteit, bereidwilligheid en klantvriendelijkheid is gelukkig niets veranderd. Die stroomt nog altijd met veel trots door ons bloed.

Hopelijk mogen we jullie alsnog een keertje verwelkomen en kunnen we jullie overtuigen van onze 4* kwaliteit.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 maart 2021

Zeer gastvrij aan de receptie. Avondmaal op de kamer : zeker ok gezien de omstandigheden. Ontbijt : niets op aan te merken.
Personeel erg behulpzaam.
Parkeergarage beschikbaar.
Op 25 min van Brussel Centrum met de auto.

Datum van verblijf: maart 2021

Wauw! Het zijn geen makkelijke tijden, dus doet het extra veel deugd zulke mooie woorden te lezen.
Ik deel ze heel graag met onze medewerkers.
Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 8 maart 2021

Aan de receptie zijn ze heel behulpzaam. Propere kamers, enkel de liften zijn wat vuil.
Soms vergeten ze wat je gevraagd hebt maar wanneer je belt maken ze het direct klaar. In het algemeen hebben we het goed gehad.

Datum van verblijf: maart 2021

Beste Gast,

Vergeten is gelukkig menselijk. Onze medewerkers zijn heel bereidwillig en flexibel, dus inderdaad, een vergetelheid wordt ook snel weer recht gezet.
Fijn dat u hun behulpzaamheid weet te waarderen. Mijn collega's zullen dit ook graag lezen.
Tot ziens!