Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
96 US$
View deal
Priceline
96 US$
View deal
Agoda.com
116 US$
95 US$
View deal
BESPAAR 21 US$
Hotels.com96 US$
Expedia.com96 US$
getaroom.com116 US$
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.393)
Beoordelingen filteren
2.393 resultaten
Waardering van reizigers
965
867
319
158
84
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
965
867
319
158
84
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 2.393 beoordelingen
Beoordeeld op 8 maart 2021

Aan de receptie zijn ze heel behulpzaam. Propere kamers, enkel de liften zijn wat vuil.
Soms vergeten ze wat je gevraagd hebt maar wanneer je belt maken ze het direct klaar. In het algemeen hebben we het goed gehad.

Datum van verblijf: maart 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank pamsurn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Gast,

Vergeten is gelukkig menselijk. Onze medewerkers zijn heel bereidwillig en flexibel, dus inderdaad, een vergetelheid wordt ook snel weer recht gezet.
Fijn dat u hun behulpzaamheid weet te waarderen. Mijn collega's zullen dit ook graag lezen.
Tot ziens!

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 maart 2021

We wilden zo graag het restaurantgevoel terug es voelen, want dat missen we nu al zo lang en dat was eigenlijk de insteek van onze boeking. Geweldig idee bleek het uiteindelijk! Lekker eten, vriendelijke bediening en prachtige kamer... we hadden de suite met jacuzzi geboekt, tot onze verbazing was er ook een stommbad aanwezig, ons geluk kon niet op. Ontbijt was heel goed verzorgd en late check out (tot 15h) is ideaal om nog ten volle te kunnen genieten van deze leuke locatie :)

Datum van verblijf: maart 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Swinnitoo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Oh wat fijn te merken dat we jullie gemis hebben kunnen inlossen. Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf. Wij organiseren nog andere leuke arrangementen, dus hou zeker onze website verder in de gaten.
We kunnen niet wachten jullie opnieuw te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 februari 2021

Hele slechte hotel vies ik stond half uur voor een dichte deur met mijn badjes in de kou verlichting was stuk die zou verholpen worden maar is niet gemaakt in het badkuip had ik vieze haren gevonden en was heel vies smerig!!!!!

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank zakarialaoikili
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen.
Het spijt me ontzettend te lezen dat u niet tevreden was over uw verblijf. Wij hadden u heel graag een andere, positievere beleving gegeven. Aarzel zeker niet mij te contacteren indien u uw ervaringen verder met me wenst te delen.

Met vriendelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 februari 2021

we keken er naar uit om bediend te worden op de kamer , maar het eten van het valentijn menu was koud tegen dat het werd geserveerd en de porties waren ook eerder aan de kleine kant.Ook het ontbijt "corona" style geregeld was uiteindelijk niet zo corona proof , want we moesten beneden aanschuiven , wat veel tijd in beslag nam en dan zelf met de plateau tot in de kamer sukkelen met alle gevolgen vandien, koffie koud en fruitsap all over het dienblad en stijve armen+ onmogelijk om nog eens terug te gaan ...

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank pingu18021970
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Geachte Gast,

dank u wel voor het delen van uw feedback.

Helaas mogen wij ons restaurant nog niet openstellen en zijn we dus genoodzaakt aan de kamer te bedienen. Zo blijft elk in zijn eigen veilige bubbel. Het is telkens opnieuw een beetje zoeken naar de best mogelijke manier van handelen. Corona brengt heel wat uitdagingen met zich mee. Het spijt me dat u de bediening niet als vlot of positief wist te ervaren. Wij nemen uw opmerkingen verder mee naar de toekomst zodoende wij onze service verder kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 februari 2021

Junior suite geboekt , bij aankomst was deze niet beschikbaar . Dan een andere Suite mogen gaan kijken , was wel een mindere kamer dan de Junior suite . De receptioniste was zeer vriendelijk & duidelijk , en hielp ons verder bij de andere kamer , ten compensatie kregen wij een glaasje bubbels

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank tblanc322512
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Geachte Gast,

Graag wil ik u bedanken voor uw mooie woorden en uw begrip.
Blij dat u genoten heeft van uw verblijf én van de bubbels in uw eigen veilige bubbel.

Warme groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken