89 US$
Booking.com96 US$
Hotels.com89 US$
Lol.travel109 US$
Beoordeeld op 16 februari 2021

goed degelijke verzorging goed geisoleerd zeer rustig weinig lawaai ontbijt was goed maar lang wachtev 20' ! en dan beperkte plateau om mee naar de kamer te nemen maar een stukje zalm nogkoffiemachine viel uit

Datum van verblijf: februari 2021
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Beste Wilfried,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Owv veiligheid in deze bizarre tijden is het ontbijt anders te organiseren. Het spijt ons voor de langere wachttijd. U begrijpt dat wij veiligheid boven alles stellen.
Wij hopen u erg snel weer te zien. Hopelijk hebben we tegen dan het virus klein gekregen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 februari 2021

Uitgebreid ontbijt op de kamer, heerlijk bubbelbad en goede naleving van de Covid richtlijnen.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader voor wie in deze sombere tijden toch even wil genieten.

Datum van verblijf: februari 2021

Oh, zo leuk om te lezen. Blij dat we u een aangenaam en veilig verblijf konden bezorgen. Even genieten in deze bizarre tijden.

Beoordeeld op 21 januari 2021

Goed hotel. Ruime schone kamers. Van alle gemakken voorzien. Alleen personeel mogen ze van mij part veranderen. Had gevoel dat ik niet welkom was. Zeer kortaf. Geld trouwens niet voor alle klanten. Bij autochtonen waren ze wat vriendelijker

Datum van verblijf: januari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2021

Beste Gast,

Het spijt me dit te lezen. Iedereen is steeds van harte welkom in ons hotel.
Kom gerust nog een keertje bij ons langs. Ik hoop u te kunnen overtuigen van onze oprechtheid in service.

Beoordeeld op 20 januari 2021

professioneel en heel verzorgd met goed koffie en een uitsekend personeel.
Goed gelegen op een korte afstand van de luchthaven en Brussel hoofdstad.
Goed uitgerust om vergaderingen en presentatie's te geven.

Kamertip: eerst kijken welke kamer
Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken

WOW Patrick, heerlijk om zulke mooie dingen te mogen lezen.
Kom zeker nog een keertje langs, er staan steeds leuke arrangementen op onze website.

Beoordeeld op 7 december 2020

Zeer slechte ervaring. Verouderde kamers, niet proper, wc kapot, andere kamer gekregen maar ook daar verouderd. Hoofdkussen leek voor de vuilbak, rommel kwaliteit. Ontbijt zeer slecht, niets was vers. Zeer slechte ervaring

Datum van verblijf: december 2020
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2020

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat uw ervaring niet naar behoren was. U verbleef in één van onze mooie clubkamers die vrij recent zijn. Ik ga onmiddellijk langs in de kamer om een kritische blik te werpen op de staat ervan. Ik zal dan ook in direct contact staan met onze technische dienst & housekeeping zodanig opmerkingen meteen afgehandeld kunnen worden.
Wat het ontbijt betreft, loop ik even langs in de keuken om het aanbod te evalueren.

Ik ga er alleszins mee aan de slag en hoop nogmaals de kans te krijgen u te kunnen overtuigen van onze inzet!