Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
89 US$
View deal
Priceline
96 US$
View deal
FindHotel
109 US$
85 US$
View deal
BESPAAR 24 US$
Booking.com96 US$
Hotels.com89 US$
Lol.travel109 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.391)
Beoordelingen filteren
2.392 resultaten
Waardering van reizigers
965
866
319
158
84
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
965
866
319
158
84
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 2.392 beoordelingen
Beoordeeld op 16 februari 2021

goed degelijke verzorging goed geisoleerd zeer rustig weinig lawaai ontbijt was goed maar lang wachtev 20' ! en dan beperkte plateau om mee naar de kamer te nemen maar een stukje zalm nogkoffiemachine viel uit

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank wilfriedvermeulen69
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Beste Wilfried,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Owv veiligheid in deze bizarre tijden is het ontbijt anders te organiseren. Het spijt ons voor de langere wachttijd. U begrijpt dat wij veiligheid boven alles stellen.
Wij hopen u erg snel weer te zien. Hopelijk hebben we tegen dan het virus klein gekregen.

Vriendelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 februari 2021

Uitgebreid ontbijt op de kamer, heerlijk bubbelbad en goede naleving van de Covid richtlijnen.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader voor wie in deze sombere tijden toch even wil genieten.

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank welkenhuysenstiru
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Oh, zo leuk om te lezen. Blij dat we u een aangenaam en veilig verblijf konden bezorgen. Even genieten in deze bizarre tijden.

Hartelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 januari 2021

Goed hotel. Ruime schone kamers. Van alle gemakken voorzien. Alleen personeel mogen ze van mij part veranderen. Had gevoel dat ik niet welkom was. Zeer kortaf. Geld trouwens niet voor alle klanten. Bij autochtonen waren ze wat vriendelijker

Datum van verblijf: januari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank mhdoud845556
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2021

Beste Gast,

Het spijt me dit te lezen. Iedereen is steeds van harte welkom in ons hotel.
Kom gerust nog een keertje bij ons langs. Ik hoop u te kunnen overtuigen van onze oprechtheid in service.

Hartelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 januari 2021

professioneel en heel verzorgd met goed koffie en een uitsekend personeel.
Goed gelegen op een korte afstand van de luchthaven en Brussel hoofdstad.
Goed uitgerust om vergaderingen en presentatie's te geven.

Kamertip: eerst kijken welke kamer
Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Service
Bedank patrickjU7646YE
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2021

WOW Patrick, heerlijk om zulke mooie dingen te mogen lezen.
Kom zeker nog een keertje langs, er staan steeds leuke arrangementen op onze website.

Hartelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 december 2020

Zeer slechte ervaring. Verouderde kamers, niet proper, wc kapot, andere kamer gekregen maar ook daar verouderd. Hoofdkussen leek voor de vuilbak, rommel kwaliteit. Ontbijt zeer slecht, niets was vers. Zeer slechte ervaring

Datum van verblijf: december 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank fem_88l
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorien Broothaerts, General Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2020

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat uw ervaring niet naar behoren was. U verbleef in één van onze mooie clubkamers die vrij recent zijn. Ik ga onmiddellijk langs in de kamer om een kritische blik te werpen op de staat ervan. Ik zal dan ook in direct contact staan met onze technische dienst & housekeeping zodanig opmerkingen meteen afgehandeld kunnen worden.
Wat het ontbijt betreft, loop ik even langs in de keuken om het aanbod te evalueren.

Ik ga er alleszins mee aan de slag en hoop nogmaals de kans te krijgen u te kunnen overtuigen van onze inzet!

Hartelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken