Travelocity
BESPAAR 32 US$
Orbitz.com
getaroom.com117 US$
Beoordeeld op 29 februari 2020

Alles‼️ Handige parkeergarage. Vriendelijk onthaal. Gezellige bar en restaurant. Betaalbare en gediversifieerde menukaart .
Verrassend leuke 1 persoonskamer! Klein maar fijn, steekt conceptueel goed ineen!

Datum van verblijf: februari 2020
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Beste gast,

Wat een mooie review. Hartelijk bedankt!

Onze eenpersoonskamers zijn echte pareltjes met allerhande technische snufjes en gadgets. Fijn dat u deze wist te waarderen.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Met warme groet,

Beoordeeld op 29 februari 2020

Echt een aanrader. Prachtig hotel dichtbij de luchthaven. Comfortabele kamer. Zeer goede bedden. Badkamer prima uitgerust. Kamer in het bijgebouw was zeer rustig. Shuttle service naar de luchthaven is perfect. Warme ontvangst door het personeel aan de receptie. Onze vakantie kan niet meer stuk.

Kamertip: Kamers aan de zuidkant zijn zeer rustig.

Goedemiddag Micheline,

Bedankt voor deze mooie score! Een warme ontvangst vinden wij zeer belangrijk.

We wensen u nog een fijne vakantie en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 28 februari 2020

Wij verbleven hier voor het Bal Ovale van Rugby Mechelen. Het eten en de omkadering waren gewoon super, en wat een uitzicht op de zevende verdieping.... Het Hotel is rustig gelegen en de kamers zijn zeer mooi afgewerkt. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Gewoon top !!

Beste gast,

Wat een mooie review. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Kom zeker eens terug,

Beoordeeld op 28 februari 2020

ik zou dit hotel als Goed/heel goed beoordelen.
het ontvangst was prima er was vriendelijk personeel.
De locatie van het hotel is goed ook als je de stad wil bezoeken trein station op nog geen 5 minuten van het hotel.
het ontbijt was prima

Beste gast,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

We kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!

Met warme groet,

Beoordeeld op 25 februari 2020

Aangename en relaxe start van de vakantie. Vlotte service, lekkere keuken, comfortabele kamers en goeie bedden. En vooral gratis parking voor de tijd van je vakantie. Bovendien shuttle naar de luchthaven heen en terug.

Datum van verblijf: februari 2020
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Beter kan een vakantie niet starten lijkt me.
Nieuwe tradities zijn ingezet! :-)

Tot de volgende vakantie!

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager