125 US$
Travelocity
Agoda.com95 US$
Prestigia.com125 US$
Beoordeeld op 28 februari 2020

Wij verbleven hier voor het Bal Ovale van Rugby Mechelen. Het eten en de omkadering waren gewoon super, en wat een uitzicht op de zevende verdieping.... Het Hotel is rustig gelegen en de kamers zijn zeer mooi afgewerkt. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Gewoon top !!

Datum van verblijf: februari 2020
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Beste gast,

Wat een mooie review. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Kom zeker eens terug,

Nicky Pepermans - Guest Experience

Beoordeeld op 28 februari 2020

ik zou dit hotel als Goed/heel goed beoordelen.
het ontvangst was prima er was vriendelijk personeel.
De locatie van het hotel is goed ook als je de stad wil bezoeken trein station op nog geen 5 minuten van het hotel.
het ontbijt was prima

Beste gast,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

We kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!

Met warme groet,

Nicky Pepermans - Guest Experience

Beoordeeld op 25 februari 2020

Aangename en relaxe start van de vakantie. Vlotte service, lekkere keuken, comfortabele kamers en goeie bedden. En vooral gratis parking voor de tijd van je vakantie. Bovendien shuttle naar de luchthaven heen en terug.

Datum van verblijf: februari 2020
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Beter kan een vakantie niet starten lijkt me.
Nieuwe tradities zijn ingezet! :-)

Tot de volgende vakantie!

Beoordeeld op 24 februari 2020

We mochten hier verblijven met een mooie korting door ons bal ovale van Rugby Mechelen. Het was een zeer aangenaam verblijf, waarbij we indien we op hotel zouden gaan zouden we naar een Van der Valk hotel gaan!

Datum van verblijf: februari 2020
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Allright, dan hebben we klaarblijkelijk gescoord. Geweldig!

Tot binnenkort.

Beoordeeld op 23 februari 2020

Mooi hotel en chique ingericht. Wel mankeert het eea aan de faciliteiten zoals recreatieruimte en lampen. Eten is wat te duur en wordt onzorgvuldig geserveerd. Soep was koud en side dishes waren vergeten.

Datum van verblijf: februari 2020
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste Gast,

Erg fijn u over de vloer te hebben gehad.
Uw feedback is van ontzettend groot belang om te groeien. Stilstaan is geen optie!

Wij hopen u alsnog een keertje te mogen verwelkomen.