4 weken geleden beoordeeld

wij zijn voor de v.d. Valk hotels beter gewend. Minibar was gratis maar leeg. erg jammer. De taxi voor de airport kwam een kwartier te laat. Taxi's reden wel af en aan, maar niet voor ons. Taxichauffeur wilde extra geld hebben

• Verbleef: september 2018, reisde met familie
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Heer Roeleveld,

Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.
Wij bekijken intern waar dit alles fout gelopen is. Wij gaan ermee aan de slag, beloofd!

Hopelijk zien wij u toch nog een keertje terug!

Met vriendelijke groeten,

4 weken geleden beoordeeld

Super hotel. Prachtige kamer met goed bed! Mooie badkamer! Service en shuttle ok! Dinner en bediening kan beter! Wagen staat netjes binnen in de parking onder het hotel. Wij verbleven in de vleugel van het hotel "Wings".

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Gast,

Wat prima is, houden we zo! Wat beter kan, daar werken we aan.

We kijken alvast uit naar een volgende gelegenheid jullie te mogen verwelkomen!

Met hartelijke groeten,

4 weken geleden beoordeeld

Wij hadden een vlucht naar Brussel dus hier een overnachting prima hotel, alleen de prijzen van het eten erg hoog, maar dat kunnen ze doen want er zit niks in de omgeving, heel vriendelijk personeel, wekdienst top

Verbleef: september 2018

Bedankt Juliette!
Denk zeker bij jullie volgende vakantie terug aan ons ;-)

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn dochters en ik hebben een super overnachting gehad. We zijn met het shuttlebusje opgehaald bij het busstation van het vliegveld en voor de deur afgezet door een vriendelijke chauffeur. Check-in ging snel en de kamer was helemaal prima. We mochten gebruik maken van een aantal drankjes van de minibar. Dat zat bij de prijs in. Het ontbijt was ook heerlijk en wederom heel vriendelijk geholpen door het personeel. Aanrader dus!

Verbleef: september 2018, reisde met familie
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2018

Bedankt Sandra voor deze prachtige review.
Worden we blij van!

Tot een volgende gelegenheid!

6 september 2018 beoordeeld

Wij hebben van het hotel gebruik gemaakt omdat we vroeg moesten vertrekken in Brussel Airport. Onze vakantie begon dus een dagje vroeger. Goede shuttle verbinding. Goed restaurant. Alleen spijtig dat er geen ontbijtpakket wordt voorzien, voor de extra vroege vluchten.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Beste Jan,

Ontbijtpakketjes kunnen steeds aangevraagd worden aan onze receptiemedewerkers. Zij regelen dit met plezier voor u!
Volgende keer dan maar?

Tot dan!