Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.863)
Beoordelingen filteren
1.863 resultaten
Waardering van reizigers
718
705
260
117
63
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
718
705
260
117
63
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
45 - 50 van 1.863 beoordelingen
22 mei 2018 beoordeeld

goed hotel alleen het restaurant heeft een zeer kleine kaart en is niet echt uit nodigend om te dineren
de kamers zien er keurig netjes uit, het ontbijt was goed en gevarieerd ondanks dat het bij het vliegveld ligt geen geluidshinder

  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank FabienneS168
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Fabienne,

Hartelijk bedankt voor deze fijne review.
Wij hebben voor een gastronomisch restaurant gekozen binnen Van der Valk Brussels Airport en dit verklaart de beperkte kaart.
Wat de sfeer betreft, wij zijn volop bezig met het uitzoeken van nieuwe accesoires voor in ons restaurant.
Heeft u onze sushibar al eens getest? Misschien voor uw volgende verblijf! Zeker een aanrader.

In ieder geval zien wij u met heel veel plezier terug bij ons!

Nog een fijne week gewenst!

Met vriendelijke groeten,
Tamara B. - Guest Experience Departement

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 mei 2018 beoordeeld

Kamers klein, maar voldoende. Fijne shuttleservice; ideaal als je vliegt vanaf Zaventem. Terras erg rommelig en personeel zéér ondeskundig. Personeel aan de receptie vriendelijk. Restaurant schreeuwend duur, maar je kunt niet anders dan daar eten omdat er niet veel in de buurt is; dat voelt dan een beetje alsof je bedonderd wordt. Jammer; niet wat we van Valk gewend zijn.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank madeleinekievits
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Mevrouw Kievits,

Bedankt voor ons aangenaam mailverkeer.

Wij hopen alleszins u nogmaals te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Dorien Broothaerts

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 mei 2018 beoordeeld

Het was een goede kamer. De docheruimte was ook groot genoeg. De bedden waren goed.
De wekservice was op tijd. Het eten (diner) was goed, alleen jammer dat er geen rose meer was.
Er had wel gezegd mogen worden dat de taxi 's morgens nog betaald had moeten worden.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Maxpluis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Beste Maxpluis,

Heel fijn te mogen lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad hier bij ons.
Wij kijken er alvast naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slecht geen apparte bedden superior kamer met toilet in de slaap kamer slechte ventilatie te duur ontbijt maar als klap op de vuurpijl enige wasbak volledig verstopt
heel telleitstellend valkjes dit moet echt beter ander zien je ons niet meer terug

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Bedank Nick M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste Nick,

Bedankt om je bevindingen te delen op TripAdvisor.
Wij geven uw opmerking meteen door aan onze Technische Dienst.
Aarzel zeker niet uw voorkeur qua kamertype aan te geven bij uw reservering of op moment van check in. Daar waar we mogelijkheden hebben, houden we graag rekening met uw preferenties.

Hartelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 mei 2018 beoordeeld

Het hotel was goed. Alleen het restaurant vond ik minder, er was weinig keuze. Moesten de volle prijs betalen van een kinder menu omdat we volwassene waren en geen kinderen. Maar vonden niks lekkers bij het volwassene menu.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank amber0132018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DorienBroothaerts, Guest Relations Manager van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Hebben jullie ook onze barkaart gezien? En de mogelijkheden in ons Sushi Restaurant? Er zit vast wat tussen naar jullie smaak!

Vriendelijke groeten,

Dorien Broothaerts
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken