“ontgoochelende service”

Casa Paglia La Bottega Del Gusto-La Posta Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 22 van 177 Restaurants in Genk
5 februari 2018 beoordeeld

2 van de 3 bestelde voorgerechten bereikten onze tafel niet, mensen die na ons toekwamen werden eerst bediend, inderdaad ze waren ons vergeten... Geen enkele verontschuldiging. Waarschijnlijk is dat daar gewoon.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans restaurant, absoluut niet geschikt voor een grote groep. Wij zijn met 25 collega's van het werk gaan eten. Op advies van de ober hadden we gekozen voor verschillende soorten pasta en 8 pizza's (maximale capaciteit van de oven). Het eten was goed maar voor de meesten niet voldoende. De verrassing was de rekening voor een aperitief, pasta/persoon, 8 pizza's, wijn en koffie was dit 36€ pp. Lijkt mij persoonlijk erg overdreven, bijna de hele groep is dus met een onvoldaan gevoel vertrokken.

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza wel lekker maar klein, geen structuur in bediening waardoor we tot 3 maal toe wijn moesten bijbestellen om uiteindelijk 1 glas te krijgen. Idem bij dessert, bestellen en ze vergeten het gewoon. Het was wel druk, maar denk dat het dat altijd is in het weekend.

6 januari 2018 beoordeeld

Gereserveerd voor diner. Bij het binnenkomen waren alle gereserveerde tafeltjes van een naam voorzien. Lekker handig, je kan zelf je eigen gereserveerde tafel uitkiezen.
Er werd snel gevraagd of we iets wilden drinken. De kaart kan wat extra uitleg gebruiken: er staan namelijk allerlei pasta's op de menukaart, zonder enige toelichting van wat het dan precies is. Toen we uitleg vroegen, werd dat vriendelijk beantwoord doch bij gerecht 7 ben je alweer vergeten wat gerecht 1 nu weer was :).
Toch ongeveer een half uur moeten wachten ondanks het vroege uur op de avond. Wat versnaperingen aan tafel waren in die zin welkom geweest.
2 pizza's besteld en een pasta. De pizza's waren bijzonder lekker. Zonder enige twijfel wordt er met hoogwaardige ingrediënten gewerkt. Bij de 4-kazen pizza merkte je de heel goede kwaliteit van de gebruikte kazen. De paste viel een beetje tegen. Ten eerste aan de koude kant, ten tweede was er gewerkt met tomaatjes i.p.v. een tomatensaus hetgeen de spaghetti wat droger maakte. Persoonlijke smaak uiteraard.
Tot slot is er geen dessertenkaart. Misschien een tip? Doch de desserten waren er wel en werden dan mondeling doorgegeven. Tiramisu was lekker.

31 december 2017 beoordeeld

Als je van pizza houdt dan moet je hier zeker een keer langs! Reserveren is aan te raden want het is er meestal druk. Ook de pasta's zijn zeker in orde!

Reizigers die Casa Paglia La Bottega Del Gusto-La Posta Pizzeria bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Casa Paglia La Bottega Del Gusto-La Posta Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!