Bud

Modern hotel met als optie het bad naast je bed.

4,0 van 5 bollen18 mei 2024 beoordeeld
Ik boekte dit hotel juist ook voor de RGB kleuren verlichting. Ik houd van gekleurd licht. Helaas op kamer 304 werkte deze optie niet! Ook het licht in de kleine spiegel niet. De afstandsbediening miste een kapje, dus batterijen lagen er steeds uit.

Bij het opstapje naar het bad, douche, en wc zou een ledstrip geen overbodige luxe zijn, het is bij een nachtelijk bezoek aan de wc best gevaarlijk. Ik stootte ook mijn hoofd aan de zwevende muur boven de badkuip, en nee ik had niet gedronken haha!
Bij de badkuip hangen twee badjassen. Helaas wel twee verschillende, ziet er minder strak uit als er een van badstof is en de ander van fleece.

Het bed is zacht, maar heb wel oké geslapen. Voor het aanzicht is het wel lelijk dat alleen de topmatras een hoeslaken heeft. De boxspring eronder zou ik zelf ook graag met een laken zien. Ik kan me voorstellen dat er nu handen en voeten langsgaan en dan vind ik het met laken ook hygiënischer

Wij boekten een deluxe kamer. Heel fijn dat deze zo ruim is.

We zijn ook naar de spa geweest. Prachtige ruimte. Heel fijn.

En met het station voor de deur is dit een heel aantrekkelijk hotel voor velen.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Comfort room
6.3 km van Carbon Hotel - Different Hotels
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 17 mei 2024

Zakelijk geboekt.
Fijne plek om te overnachten, vriendelijk onthaal, prima en uitgebreid ontbijt.
Kamers zijn clean.
We komen zeker terug. Hotel is goed gelegen, met aanpalende stadsparking én laapalen.
Ook hun restaurant Gusto is een absolute aanrader. Wel tijdig reserveren!

Kamertip: Hun restaurant Gusto is een absolute aanrader. Wel tijdig reserveren!
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 mei 2024

Mooie moderne infrastructuur en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel iets te uitgebreid ontbijt met weinig aandacht voor diabetici of hartpatienten. Mooie welness is fijn meegenomen en zit in de prijs. Leuke winkelstad om door te kuieren.

Beoordeeld op 9 mei 2024

Perfect hotel, mooie kamer, in de parkeergarage plek voor onze fietsen. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Midden in het centrum. Restaurant Gusto voor liefhebbers van luxe meergangen menu of a la carte. Mooie fietsroutes direct vanaf het hotel.

Beoordeeld op 6 mei 2024

Onthaal met een glaasje bubbels was geweldig, superlieve dame aan de recepties.
Kamers fantastisch, niks op aan te merken. Met een verrassing op bed. 2 Glaasjes en een fles bubbels. Espressomachine met vullingen. Mooie inrichting.
De welsness, wat het moest zijn voor het volk dat aanwezig was.(6 man).
Ontbijt uitgebreid met jawel alweer bubbels. Het restaurant 'Gusto' topchef, topbediening, top eten.
Ligt in centrum, over station maar niks geluidshinder binnen.
Parking in Q-park maar te bereiken vanuit het hotel. (wel zelf te betalen)
Het is alsof je in de 'steenkoolmijnen' zit,
Komen zeker nog eens terug.

Kamertip: De welness, er is veel plaats om te liggen of zitten buiten en binnen. De Sauna's, stoomcabine zijn wel klein daarentegen.
Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 5 mei 2024 via mobiele applicatie

Mooi hotel met stijlvol ingerichte kamers. Super vriendelijk personeel. Gelegen in het centrum van Genk met een ondergrondse parkeergarage.
Kleine opmerking: netheid kan iets beter.

Bezoek zeker eens het restaurant Gusto!
Ontzettend vriendelijk personeel serveert mooi afgewerkte en smaakvolle gerechten