Anja Lo Muto
Ninove, België

Ontbijt was een groot minpunt

4,0 van 5 bollen17 mrt 2024 beoordeeld
Top onthaal, zeer vriendelijk, parking onder hotel is ideaal, mooie ruime kamers, prijzig ontbijt, veel te duur voor wat je kan ervaren. Niet meer of minder als bij andere hotels, behalve champagne dan, voor de rest verloopt het zeer chaotisch qua personeel. Rampzalige aanvulling, constant de vraag om van alles aan te vullen. Koffie maar geen tassen, champagne maar geen glazen, omelet maar geen spek en ga zo maar door. Gebrek aan leidinggevende.
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Comfort room
Balcony/Terrace
1.9 km van Carbon Hotel - Different Hotels
Meer hotels in Genk bekijken
Beoordeeld op 16 maart 2024

Dit hotel was ooit prachtig, maar helaas is het nu ernstig verwaarloosd. Al vanaf het eerste moment valt de onverzorgde buitenkant op, gevolgd door een vuile entree, een vervuilde lift en spijtig genoeg ook een slecht onderhouden kamer. De WC verspreidt een bijzonder onaangename geur waardoor de badkamer gewoonweg kokhalzend stinkt, er zijn gaten in de gordijnen, randen zijn bruin van het vuil, schade overal en er ligt kilo's stof in de hoeken en onder het bed. De tuin ligt er zeer onverzorgd bij. En ga zo maar door.

Dit alles draagt echt niet bij aan een comfortabel verblijf. We voelden ons gewoonweg vies. Als klap op de vuurpijl bleken enkele producten bij het ontbijt al vervallen te zijn.

Ondanks talloze marketingstunts, zoals e-mails en teasers, worden de hoge verwachtingen absoluut niet waargemaakt. Zo was ook het bestelde tapasplankje op de kamer slordig op een nog nooit gezien vettig bord gepresenteerd, wat dan weer een indicatie moet zijn van de staat van de keuken en de attitude van de medewerkers daar. Het verdween in de vuilnisbak. En een blik over de toonbank van de wijnbar onthulde eveneens een overdaad aan vuile vingers en stof, wat nog maar eens duidt op een groot gebrek aan hygiëne.

Het management lijkt zich nauwelijks bewust van de situatie en besteedt hun tijd voornamelijk achter de computer. Ze zouden beter moeten begrijpen dat een bedrijf niet alleen digitaal maar voornamelijk fysiek gerund wordt, waarbij de tevredenheid van de klant het enige belangrijke is.

Het is echt jammer!

Ik hoop van harte dat ze iets met deze oprechte review doen, want dit hotel is deze lakse houding echt niet waard.

Voor de volledigheid enkele foto's van onze kamer.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 maart 2024

We hadden een hele mooie en propere kamer.
Het personeel in het hotel is supervriendelijk.Het ontbijtbuffet was heel gevarieerd .Het Carbonhotel ligt pal in het centrum dus ideaal om Genk te ontdekken.
Het Carbonhotel is zeker een aanrader.

Beoordeeld op 22 februari 2024

1. Ik kreeg een kamer de luxe die ik niet gevraagd had.
2. Op 16.02.2024, bij onze terugkeer na het avondeten in GUSTO rond 21:30 , ontdekten wij dat de TV en de telefoon niet werkten. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt in Carbon !!
Naar de receptie gestapt om herstelling te vragen - ik was er rond 21:40 - maar herstelling bleek niet meer mogelijk omdat de technicus er blijkbaar niet meer was.
3. Herstelling de volgende dag bleek echter eenvoudig. WAAROM KON DAT NIET OP 16.02.2024 vooraleer de technicus het hotel verliet ?
4. In restaurant GUSTO: uitstekend avondmaal (kaart) op 16.02.2024 maar het avondmaal op 18.02.2024 was ONDERMAATS ! (kwaliteit runds - hoeveelheid vlees en aardappelpuree in de vorm van frieten.
5. Diensten op kamer-niveau en ontbijt waren zoals gewoonlijk heel goed.

Beoordeeld op 20 februari 2024 via mobiele applicatie

Alles was aanwezig in de kamers maar spijtig genoeg waren deze echt niet proper: haren in bad, modderstappen op de vloer aan de ramen. De badkamer was zodanig donker dat schminken en haar föhnen een moeilijke opdracht was! Het hele hotel kon eigenlijk een goede kuis en verfbeurt gebruiken.
Ontbijt was in orde maar om 09u werd zelfs het brood al niet meer bijgevuld.
Openbare parking onder het hotel is gemakkelijk.
Restaurant La Botte ligt op ongeveer 300 meter, men kan dus heel gemakkelijk te voet naar daar gaan.

Beoordeeld op 20 februari 2024

Goed, groot en zacht bed.
De medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam.
De temperatuur in de kamer was niet onder controle te krijgen, het was er erg warm.
De kamer kan wel wat renovatie gebruiken (vochtplekken op badkamerplafond, vlekken in het tapijt, lekkende douche...)

• Reistype: Reisde voor zaken