Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 26 november 2023

Prima hotel en resto was er heel lekker en verrassend , de japanse maand was een mooi begin met dit verrassend diner voor 2
Gezellige grote luxekamer met alle comford
We komen zeker terug
Zeer professionele bediening en staff

Beoordeeld op 17 november 2023

Een aangenaam hotel met moderne look en een knipoog naar de steenkool (zwart meubilair). Het was er zeer stil en een ideale uitvalbasis voor een stadsbezoek of eventueel een bezoek aan Hasselt, Sint-Truiden met de trein ( het hotel ligt recht tegenover het station). Een goede wandeling naar de C-mine site is zeker de moeite waard. Ook een mooie en rustige wellnessruimte om van de genieten (met... een de 'snooze' ruimte). Lekker ontbijt met meer dan voldoende keuze. Ik vermoed dat het restaurant ook zeer goed is maar dit moet je dan wel met 2 kunnen doen.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 november 2023

Glazen bekers zijn vuil in de badkamer, er waren wel plastiek bekers in plastiek verpakt in de kast maar doe dan die vuile glazen weg.
In de ochtend lekker koffietje maken, koffiepadpadjes waren niet aangevuld alsook geen melk. Verder geen opmerkingen.

Beoordeeld op 13 november 2023

Ik ben daar in de kerstvakantie van 2009 geweest
En ik had wat mooie herinneringen,
Wat ik zo jammer vond
Is dat ik een pakket heb bij genomen om de kamer wat romantischer uit te zien
Toen dat ik binnen kwam had ik het toch meer verwacht.
Ik bedoel..
Voor een pakket van 15 euro kreeg ik maar papieren hartjes voor de versiering in bed, en hand doeken in eenden vorm.
Ik vond dat niet zo echt romantisch ( vb kaarsen , wat rozen op de beddek.. ballonnen,
Maar goed,…
Het was de bedoeling om mijn vrouw wat te verrassen. Ik had zelfs bij de reservering laten weten, ik kreeg de kamer 418
Het is niet veel ge-update geweest sedert 2009
Negatief
Vlekken op de grond..
Geen tandenborstel of andere accesoires
Bij de ontbijt was er een buffet
( in 2009 was er wat meer service, we vroegen wat we wouden en kreeg wat service) we zijn niet echt voor buffet.
Maar was lekker.
Vandaar had ik 2 sterren genoteerd.

Ik zal over nadenken om een 2 de kans te geven.
Voor de prijs had ik meer verwacht.
Carbon hotel? Pak je aan.

Beoordeeld op 7 november 2023

Ik vond het zeer bedroevend en redelijk schandalig.
Op de vloer van de hotelkamer lag nog een teennagel van de vorige bezoeker...walgelijk. Buiten aan ons terras lag een lege fles bubbels, zwerfvuil?really?
Aan het onthaal werd ons niet gevraagd hoe het verblijf geweest was wat een afscheid!!!!!
We moesten onze kamer uit om 11u00 maar hadden diezelfde dag om 15u00 ook nog een wellnessverblijf...er werd ons aan het onthaal gezegd, na navraag van onszelf trouwens, dat badjas en handdoeken aanwezig waren......niet dus! Gelukkig had ik al argwaan in jullie organisatie en had ik onze badjassen zelf bij...handdoeken ben ik dan maar zelf in de kasten gaan zoeken bij jullie! Om vast te stellen dat er enkel een sauna open was, 2 van de voetbaden stuk waren, het zout hiervoor op was, het water om te drinken leeg was en het echt stonk in de douches aan de sauna....echt beschamend!!!!!!!
Ons zie je daar noooooit meer terug!
Groetjes
Van een zeer teleurgestelde bezoeker
Vandamme lucy en Wolfs Wim

Kamertip: Dit hotel gewoon negeren!