Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 90
Hotels.comUS$ 90
PricelineUS$ 89
TravelocityUS$ 90
Agoda.comUS$ 90
eDreamsUS$ 89
Beoordeeld op 20 juni 2022

Wat vermeld op de vouchers en wat we gekregen hebben klopt niet. Heb heel veel heen en weer gepraat. Jullie hebben de moeite nog niet gedaan om deze vouchers te lezen. Ik had ze nog op men telefoon staan, om alles te kunnen staven. Telkens ik er mee afkwam was dit precies tegen hun zin. Dit vonden wij niet oké. De kamers waren proper. Ontbijt super.

Datum van verblijf: juni 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2022

Beste

Bedankt voor je verblijf in hotel Carbon!

Graag geef ik alvast even mee dat wij, aan de receptie, steeds de correcte vouchers bij ons hebben. Deze worden per mail doorgestuurd. Die wat je op jouw telefoon hebt staan, hebben wij dus ook bij ons en kunnen deze zo lezen.
Steeds doen we ons best om iedereen op de correcte manier te verwelkomen en verder te helpen.
We willen ons alvast excuseren, moest er iets misgelopen zijn bij jullie boeking. U kan ook steeds contact opnemen met Outspot.

Fijn te lezen dat u tevreden bent over de kamers en het ontbijt!

Beoordeeld op 14 juni 2022 via mobiele applicatie

Uitstekend gelegen in het centrum aan het station en bushaltes,ruime kamers met alles erop en eraan, ontbijt met alle soorten voor ieder wat wils.
Leuk is ook de parking onder het hotel met directe toegang, prijs per dag van de parking aan €13 per dag is niet te duur!Kortom een fijn hotel om Genk te ontdekken!

Datum van verblijf: juni 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2022

Beste

Fijn dat we jullie mochten ontvangen in Carbon! We're happy when you are, en we vinden het dus zeer leuk deze mooie recensie te lezen.

Het doet ons veel plezier dat jullie zo genoten hebben van de kamer en het ontbijtbuffet!

Beoordeeld op 1 juni 2022

Mooie verzorgde kamers , heel leuk voor stellen die een exotisch weekend willen
boeken mede door het ruime mooie bad bijna in het midden van de kamer,
Heel lekker ontbijt en mooie ligging van het hotel , vlak in het centrum van Genk en net over het trein en bus station

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2022

Beste Rick

Heel fijn dat we je in Carbon mochten ontvangen!
Bedankt voor deze mooie woorden. Het doet ons veel plezier dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons, in één van onze luxekamers.

Beoordeeld op 30 mei 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Helaas zijn de kamers toe aan renovatie. Smerige muren en smerig tapijt. Er wordt ook niet grondig gepoetst. Stof op de plinten en op de bedranden, vuilbakje niet verschoond, vuile ruiten,… Dat zijn toch onvergefelijke fouten, zeker voor deze prijs.

Beste Kim

Bedankt voor je boeking in Carbon.
Uiteraard vinden we het jammer dat jullie verblijf niet volledig naar wens was. Wij streven ernaar al onze gasten een ontspannend verblijf te kunnen bieden bij ons. Eén van de aspecten daarvan is een propere kamer, ook daar zetten wij alles voor in.
Zoals bij check-out reeds vermeld, had je deze punten steeds kunnen doorgeven tijdens je verblijf bij ons. Eén van onze receptionisten was dan graag met jullie mee naar de kamer gegaan om dit te bekijken. Omdat dit bij check out pas is doorgegeven, en nu nogmaals achteraf online, hebben we helaas hieraan niets kunnen veranderen op het moment dat jullie bij ons waren.
We nemen je feedback zeker ter harte en bekijken dit intern verder.

Wel fijn te lezen dat jullie tevreden zijn over het personeel en ontbijt!

Beoordeeld op 30 mei 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel voor een weekendje weg.
Goed gelegen om uitstapjes te doen in de omgeving en dichtbij de grote markt van Genk met verschillende leuke adresjes.
Lekker ontbijt, goed bed en parking onder het hotel!
Restaurant Gusto in het hotel is een aanrader.

Kamertip: Parking aan €13/dag onder het hotel

Beste Nicolas

Allereerst bedankt voor je overnachting in Carbon! Ook bedankt voor deze mooie woorden.
Fijn dat jullie genoten hebben van julllie weekend Genk bij ons en fijn dat jullie zo tevreden zijn over het ontbijt en de bedden! We geven je complimenten ook zeker door aan onze collega's van restaurant Gusto.