Beoordeeld op 23 mei 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, ontbijt top, ligging top. Gratis upgrade gekregen. Massage was super. Helemaal tot rust gekomen. Wij komen zeker terug! Aanrader om in de buurt een fietstoer te gaan doen!!

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Beste
Heel fijn dat we jullie in Carbon mochten ontvangen, en nog fijner deze mooie recensie te lezen!

Het doet ons zeer veel plezier te lezen dat alles naar wens was voor jullie en dat julie hebben genoten van de massage.

We kijken er alvast naar uit jullie nogmaals te verwelkomen.

Beoordeeld op 9 mei 2022 via mobiele applicatie

We hadden een ruime mooie nette kamer. We hebben een gratis upgrade gekregen. Dus was heel leuk. Het is een open badkamer, maar doucheruimte en toilet zijn apart afgesloten. Het ontbijt was fantastisch. Heel lekker en uitgebreid. We kwamen niets te kort. We hadden halfpension en mochten genieten van een 3-gangendiner in het restaurant Gusto van het hotel. Hier was ook terug niets op aan te merken. Lekker, verfijnde keuken met vriendelijk personeel.
Het hotel ligt dicht bij het centrum, winkels, station, fiets en wandelroutes. Je verveelt je dus niet tijdens je verblijf hier.

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Beste

Heel fijn dat we jullie mochten ontvangen in Carbon.
Bedankt voor deze mooie recensie! Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de kamer en het ontbijt, en de aangeboden upgrade.

We geven deze mooie complimenten ook zeker door aan onze collega's van restaurant Gusto!

Beoordeeld op 21 april 2022

Slaapconfort en luxe waren uitstekend, en de ligging is ideaal. In de omgeving van Genk kun je mooi fietsen de C-mine is een aanrader. Parkeren is vanuit het hotel niet geregeld, maar op het parkeerterrein schuin tegenover het hotel staat je auto veilig (naast het politiebureau) voor € 5,00 per dag.

Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2022

Beste

Heel fijn dat we jullie in Carbon mochten ontvangen!
Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie tevreden zijn over jullie verblijf bij ons. We're happy when you are!

Beoordeeld op 12 april 2022 via mobiele applicatie

Een nacht gebleven in kamer op vierde verdiep met zicht op achterkant.
Kamer en andere delen van het hotel gaven ietwat gedateerde en gebruikte indruk. Nood aan een make-over.
Prima geslapen, maar wel wat lawaai van vrachtwagens ‘smorgends.
Personeel was vriendelijk, ontvangst en check in verliepen prima. Een kamerjas was wat vuil bij aankomst, is meteen vervangen.

Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2022

Beste

Bedankt voor je verblijf in Carbon!

Graag laten we je weten dat we inderdaad bezig zijn aan de hoekjes en kantjes die opgefrist dienden te worden.

Fijn dat je tevreden bent over het ontvangst en check in!

Beoordeeld op 10 april 2022 via mobiele applicatie

We waren heel tevreden met de upgrade van onze kamer omwille van de verjaardag van mijn vriend. Ook de extra attentie maakte ons verblijf helemaal af. Hotel Carbon en restaurant Gusto zijn een echte aanrader!

Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2022

Beste
Fijn dat we jullie mochten verwelkomen voor de verjaardag van je vriend, en fijn dat jullie genoten hebben van de attentie.

Het doet ons plezier te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het hotel en restaurant!