Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 90
Hotels.comUS$ 90
PricelineUS$ 89
TravelocityUS$ 90
Agoda.comUS$ 90
eDreamsUS$ 89
Beoordeeld op 3 april 2022 via mobiele applicatie

Geweldig weekend met de hele familie, schitterend onthaal, persoonlijke nota bij aankomst en fantastisch ontbijt! Dankzij de vriendelijke medewerkers was het een geweldig verblijf. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2022

Beste

Heel fijn dat we jou en jullie familie mochten ontvangen in Carbon!

Het doet ons zeer veel plezier dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons.

Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

2 nachtjes Carbon hotel

Ondergronds parkeren direct lift naar 1 ste verdiep. Hartelijke ontvangst door de dames aan het onthaal, kamers ruim vrijstaand bad douche + heel goeie hygiëne, grote bedden! Ontbijt zeer uitgebreid buffet bediening top. Restaurant Carbon hotel Gusto een aanrader! heerlijke wijntjes, het eten was zalig.

Kamertip: Centrum 200m station 100m
Datum van verblijf: maart 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2022

Beste Kristof

Bedankt voor deze mooie recensie! Altijd fijn jullie hier te mogen ontvangen!

Het doet ons ontzettend veel plezier dat jullie het zo naar wens hebben hier, en dat alles helemaal is orde is tijdens jullie verblijf bij ons.

With

Beoordeeld op 23 maart 2022 via mobiele applicatie

ruime, mooie kamer. Minpunt is geluidsisolatie : 's nachts een paar keer wakker geworden door lawaai van andere gasten op de gang. Verzorgd ontbijt. Kamers hebben open badkamer die niet kan afgesloten worden van de slaapkamer. Niet iedereen is daar liefhebber van.

Datum van verblijf: maart 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2022

Beste Veronique

Bedankt voor je verblijf in hotel Carbon en de tijd die je nam om deze recensie te schrijven!

Onze excuses dat u overlast had door andere gasten. Uiteraard snappen we dat dit minder leuk is bij een hotelervaring.
Graag geven we je mee dat we een 24/7 receptie hebben, u had dus steeds de nachtreceptionist kunnen bellen vanuit de kamer, die dan graag had bekeken waar het probleem zich bevond en hoe hij dit kon aanpakken.
Ook 's nachts primeert de comfort van onze gasten.

Hopelijk mogen we jullie nog een keertje in de toekomst ontvangen!

Beoordeeld op 21 maart 2022

ruime, moderne kamers maar niet goed geïsoleerd : s' nachts zijn wij een paar keer wakker geworden door lawaai van andere gasten op de gang. De kampers hebben een geïntegreerde badkamer die niet kan afgezonderd worden van de slaapkamer. Niet iedereen is daar liefhebber van.

Beste Koen

Ook 's nachts primeert de comfort van onze gasten.

Hopelijk mogen we jullie nog een keertje in de toekomst ontvangen!

Beoordeeld op 19 maart 2022

Enorm mooi hotel,proper,ontbijt was super, we hadden niets tekort.Personeel is enorm vriendelijk en gedienstig.onverwachts hadden ze op onze kamer een fles cava in een ijsemmer gezet met glazen erbij en roze papieren hartjes op ons bed gestrooid.Dit vinden wij een enorm mooi gebaar.
Een woord het was TOP.
We komen zeker nog terug

Kamertip: Onze kamer was enorm rustig gelegen met zicht op het dakterras.

Beste

Fijn dat we jullie hier mochten ontvangen voor jullie huweljksverjaardag!
We're happy when you are, dus het doet ons veel plezier dat jullie hebben genoten van de bubbels!

We kijken er al uit jullie nogmaals te mogen ontvangen.