Beoordeeld op 19 maart 2022

Enorm mooi hotel,proper,ontbijt was super, we hadden niets tekort.Personeel is enorm vriendelijk en gedienstig.onverwachts hadden ze op onze kamer een fles cava in een ijsemmer gezet met glazen erbij en roze papieren hartjes op ons bed gestrooid.Dit vinden wij een enorm mooi gebaar.
Een woord het was TOP.
We komen zeker nog terug

Kamertip: Onze kamer was enorm rustig gelegen met zicht op het dakterras.
Datum van verblijf: maart 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2022

Beste

Fijn dat we jullie hier mochten ontvangen voor jullie huweljksverjaardag!
We're happy when you are, dus het doet ons veel plezier dat jullie hebben genoten van de bubbels!

We kijken er al uit jullie nogmaals te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 13 maart 2022 via mobiele applicatie

Prachtige kamer ruimtelijk, proper modern,
met een super goede grote regen douche . Heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel, was super!! Ontbijt tip top in orde. Zalig om op zondag nog even te kunnen gaan relaxen in de wellness. Top hotel met alles wat je nodig hebt.

Beste Ellen

Heel fijn dat we jullie hier mochten ontvangen!
Het is ontzettend leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben van het hotel, onze wellness én bij onze collega's in restaurant Gusto.

Bedankt voor deze mooie recensie!

Beoordeeld op 13 maart 2022 via mobiele applicatie

Ik vond het een topverblijf en dan hebben we nog niet van alles gebruik gemaakt. Personeel heel vriendelijk, kamer dik in orde, ontbijt was af! Ik vind dit hotel zeker de moeite.
Volgende keer ga ik zeker terug zodat ik ook eens de wellness en het restaurant kan uitproberen.

Beste Romi

Wow! Bedankt voor deze hele mooie recensie!

Het doet ons uiteraard veel plezier dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf. We kijken er dan ook zeker naar uit jullie nog een keertje te mogen ontvangen, zodat jullie het restaurant en onze wellness ook kunnen uitproberen om zo jullie verblijf zo mogelijk nòg aangenamer te maken.

Beoordeeld op 9 maart 2022

Wij hebben hier heerlijk geslapen. Mooie verzorgde kamer met een groot bad! Het onthaal was heel vriendelijk en professioneel. Ook het ontbijt was heel lekker en uitgebreid! Zeker aan te raden als je zoekt naar een goed hotel in Genk!
Lievelyne

Datum van verblijf: september 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2022

Beste Lievelyne

Heel fijn dat we jullie in Carbon mochten ontvangen! Ook bedankt voor deze mooie recensie.

Het doet ons veel plezier dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf met de kamer, het personeel en ons ontbijtbuffet!

Guest Loving Host ECU

Beoordeeld op 1 maart 2022

Super tevreden,onverwacht kreeg ik upgrade naar deze hotel en een luxe kamer
om ik die dag jarig was;ik was overdonderd
mooie luxe kamer,vriendelijke mensen en was leuk om sauna te doen

Ik kom zeker nog eens terug,dan samen met dochter,die was toen wel jaloers hehe
Bedankt nog voor de leuke verassings avosn zowel in hotel en Restaurant voor mijn
verjaardag,ik heb er van genoten

Dikke dankje wel X

Datum van verblijf: februari 2022
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2022

Beste Jessica

Bedankt voor deze hele mooie recensie!

Het doet ons zeer veel plezier dat je zo hebt genoten van je verblijf voor je verjaardag.

We kijken er zeker naar uit je nog een keertje te mogen ontvangen.