Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 122
Hotels.comUS$ 120
PricelineUS$ 128
TravelocityUS$ 120
CheapTicketsUS$ 120
eDreamsUS$ 122
Beoordeeld op 28 november 2021

Mooi hotel met alle mogelijkheden om er een top hotel van te maken, maar het management verzaakt op punten die vermeden kunnen worden. Wat een top weekend moest worden, werd deels overschaduwd door "gebreken". Het moet gezegd dat het personeel doet wat het kan om dit recht te trekken! Bij aankomst een kamer die niet proper was, wel een nieuwe kamer gekregen, en een drankje vh huis tijdens het wachten. Attentiz op de kamer was aanwezig ter ere van een speciale gebeurtenis, maar de champagneglazen waren beide met stukjes uit, wat dus oppassen geblazen is bij het drinken! Dit zijn kleine dingen die vermeden kunnen worden, en gevolg van onzorgvuldige controle.
Avondeten in het restaurant was subliem zonder twijfel.
Echter zeer prijzig, ook daar grote stofnetten te bespeuren.
Temp, moet je melden op kamer, en kan je niet zelf aanpassen, wat maakte dat je temp kan verhogen op kamer, maar als je niet meld aan receptie blijft het dus koud. Gevolg een koude nacht! Vergeet dus zeker niet te vermelden!
Het zijn kleine dingen waar je over kiest om te zeuren of niet, en waar je waarde al dan niet aan hecht. Maar voor een 4 sterren dat hoge prijzen hanteert,als je niet via een promo boekt, kan dit naar mijn mening eigenlijk echt niet.
Credits naar het personeel, want zij krijgen uiteindelijk de klachten, en gaan hier met de glimlach mee om

Datum van verblijf: november 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2021

Beste

Allereerst bedankt voor je verblijf in Carbon en de tijd die je nam om deze recensie te schrijven.
We vinden het uiteraard zeer jammer dat tijdens jullie verblijf niet alles foutloos verlopen is. We stellen uiteraard elke feedback op prijs en bekijken hoe we dit kunnen opnemen en verbeteren.

We vinden het jammer dat enkele puntjes misgelopen waren, maar appreciëren je waardering voor het personeel.
Fijn dat jullie lekker gegeten hebben bij onze collega's van restaurant Gusto!

Beoordeeld op 27 november 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst, zeer mooie kamers en uitgebreid ontbijt!
Het restaurant Gusto was ook zeker de moeite! We hebben culinair gedineerd, het degustatiemenu was is zeker een aanrader! Compliment Chef. De bediening was hier ook zeker optimaal.

Reistype: Reisde alleen

Beste Sam

Heel fijn dat we jullie mochten verwelkomen in Carbon en restaurant Gusto.

We vinden het oprecht zeer leuk deze mooie recensie te lezen. We geven je complimenten zeker door aan het keuken- en zaalpersoneel bij ons restaurant.

Beoordeeld op 26 november 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, zeer goed gelegen direct in het centrum, gezellige loungebar, fijne wellness, super vriendelijk personeel en ongelooflijk lekker gegeten, een echte aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Beste

Fijn dat je koos voor Carbon, en bedankt voor deze hele mooie woorden!

Het doet ons zeer veel plezier dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf en kijken er dan ook zeker naar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 november 2021 via mobiele applicatie

Fijne ontvangst, schone kamers, uitstekend ontbijt, handige ligging. Koffiezetapparaat op de kamer, echter zonder koffie, geen thee, geen waterkoker. Dat is een onnodige misser. Goede badkamer. Verder alle afwerkingen van kunststof, voelt extreem glad en antiduurzaam. Dus eigenlijk is het concept gebaseerd op prioriteiten die niet (meer) stroken met een behoefte aan huiselijkheid, natuurlijke materialen, en een verantwoorde omgang met middelen, luxe en grondstoffen.

Reistype: Reisde voor zaken

Beste

Allereest bedankt voor je verblijf in Carbon!
Onze excuses voor de dingetjes die miste op de kamer, zoals de koffiecupjes. Dit hoort normaal op elke kamer, dus we bekijken zeker even hoe dit misgelopen is. Uiteraard had u dit even kunnen navragen en hadden we u hiermee met veel plezier verder geholpen tijdens jullie verblijf.

In Carbon hebben we inderdaad gekozen voor een strakkere look en willen we ons hiermee onderscheiden van andere hotels.
We stellen je feedback zeker op prijs, en vinden het uiteraard ook zeer leuk dat je tevreden bent over het ontvangst, de netheid en ons ontbijtbuffet.

Beoordeeld op 15 november 2021

We hebben een 4 -nachten verblijf geboekt via outspot. Vrijdag was shopping-dag, zaterdag wellness-dag, en zondag en maandag herfstboswandelingdagen. Het hotel was modern, goed onthaal, propere kamer. De badkamerverlichting kon beter, wegens het sobere licht, had je niets aan alle voorziene spiegels. Bed en dons waren prima, de hoofdkussens waren voor ons vreselijk.... de eerste nacht niet geslapen door de hoofdkussens vol bobbels die nergens steunen. Het ontbijt was zeker verzorgd en uitgebreid genoeg. Sauna had vooral veel rustruimtes, maar we hebben toch de hamman, finse sauna's en doucheruimtes een paar keer kunnen bezoeken..Wegens de ligging in het centrum veel keuze om dichtbij in het lokale shoppingleven te duiken. Ook aangename wandelingen in de omgeving kunnen maken.

Datum van verblijf: november 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2021

Beste Hilde

Fijn dat we jullie in Carbon mochten ontvangen!

Leuk dat ons hotel een goede uitvalsbasis was voor jullie uitstappen, en dat jullie zo hebben kunnen genieten van al het leuks wat Genk te bieden heeft.
We nemen je feedback over de hoofdkussens ten harte, maar je had tijdens jullie verblijf zeker om andere kussens kunnen vragen. We helpen onze gasten hier graag mee verder.

Fijn te lezen dat jullie hebben kunnen genieten van onze welnessfaciliteiten!