PricelineUS$ 129
eDreamsUS$ 123
CheapTicketsUS$ 129
Beoordeeld op 15 november 2021

We hebben een 4 -nachten verblijf geboekt via outspot. Vrijdag was shopping-dag, zaterdag wellness-dag, en zondag en maandag herfstboswandelingdagen. Het hotel was modern, goed onthaal, propere kamer. De badkamerverlichting kon beter, wegens het sobere licht, had je niets aan alle voorziene spiegels. Bed en dons waren prima, de hoofdkussens waren voor ons vreselijk.... de eerste nacht niet geslapen door de hoofdkussens vol bobbels die nergens steunen. Het ontbijt was zeker verzorgd en uitgebreid genoeg. Sauna had vooral veel rustruimtes, maar we hebben toch de hamman, finse sauna's en doucheruimtes een paar keer kunnen bezoeken..Wegens de ligging in het centrum veel keuze om dichtbij in het lokale shoppingleven te duiken. Ook aangename wandelingen in de omgeving kunnen maken.

Datum van verblijf: november 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2021

Beste Hilde

Fijn dat we jullie in Carbon mochten ontvangen!

Leuk dat ons hotel een goede uitvalsbasis was voor jullie uitstappen, en dat jullie zo hebben kunnen genieten van al het leuks wat Genk te bieden heeft.
We nemen je feedback over de hoofdkussens ten harte, maar je had tijdens jullie verblijf zeker om andere kussens kunnen vragen. We helpen onze gasten hier graag mee verder.

Fijn te lezen dat jullie hebben kunnen genieten van onze welnessfaciliteiten!

Beoordeeld op 9 november 2021 via mobiele applicatie

Heel aangename ervaring! Alles was van begin tot einde helemaak in orde! Top welness massage, topkamer met zalig groot bed en een super lekker uitgebreid ontbijt! Wij komen heel zeker nog terug!! ❤️❤️❤️

Beste Vick

Allereerst bedankt voor je verblijf in Carbon! We vonden het zeer leuk jullie hier te mogen ontvangen.
Fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons en het ontbijt.

We kijken er alvast naar uit jullie nogmaals te verwelkomen.

Guest Loving Host

Beoordeeld op 6 november 2021 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel (ons 2e bezoekje). Alles tot in de puntjes!! Reservering, inchecken, verblijf, bezoekje aan de wellness, restobezoek (prijzig maar super!!), ontbijt, uitchecken… doen we nog eens, zeker weten. Enkel,….. de herenbadjas was voor mij 2 maten (minstens!) te klein.. en coronaregels aan het ontbijt mogen voor ons strikter opgevolgd worden. Alles was voorzien maar mensen zijn soms iets te nonchalant.

Beste Jack

Heel fijn dat we jullie voor de tweede keer mochten ontvangen in ons hotel!
Het doet ons zeer veel plezier dat jullie genoten hebben van jullie overnachting, alsook van de wellness en het restaurant.

We bekijken je feedback over de badjassen het opvolgen van de maatregelen zeker!
We kijken er alvast naar uit jullie nog een keertje te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 31 oktober 2021

De kamers zijn ok maar toch een beetje gedateerd en voor opfrissing vatbaar.
Het eten in de Gusto was nog beter dan voorheen : top !
Het ontbijt , wat aan de dure kant , maar altijd ok.
Het personeel is zeer bekwaam en héél vriendelijk .

Datum van verblijf: oktober 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2021

Beste Rik

Bedankt voor je verblijf in hotel Carbon en deze mooie recensie.

We nemen je feedback over de opfrissing zeker intern op, maar geven alvast graag mee dat we dagelijks bekijken wat beter kan in het hotel.

Heel fijn dat je genoten hebt van het diner bij onze collega's van restaurant Gusto. We geven je complimenten zeker door!

Bedankt ook voor je mooie woorden over het personeel.

Beoordeeld op 29 oktober 2021

Perfecte bereikbaarheid, parking onder hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam, geluidsdichte en comfortabele nette kamer, uitstekend en origineel restaurant, uitgebreid ontbijt... Wat wil een mens méér?

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste Alphonse

Heel fijn dat we u hier in Carbon mochten ontvangen! Bedankt voor deze wondermooie review. Het doet ons oprecht zeer veel plezier dat u zo genoten hebt van uw verblijf.

Guest Loving Host