Leg de laagste prijs van deze websites vast
153 US$
Booking.com153 US$
Hotels.com153 US$
Priceline161 US$
eDreams153 US$
Orbitz.com153 US$
Agoda.com162 US$
Beoordeeld op 16 oktober 2021 via mobiele applicatie

Super professioneel . Gusto top ! Al sinds 2008 fan en het blijft duren .
Cela vaut le voyage!
Wanneer we in de buurt zijn , is er maar 1 adres .
Vandaag geen sense maar designbeurs in Eindhoven , anders blijven we zeker hangen op de 5 de verdieping!
Tot volgende keer

Datum van verblijf: oktober 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2021

Beste Eric

Bedankt voor deze mooie woorden! Het is iedere keer weer leuk jullie te mogen ontvangen.

Heel fijn ook dat jullie genieten van het totaalpakket met de Sense en restaurant Gusto erbij.

Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 21 september 2021

Prima ligging, centraal, winkels en horeca op loopafstand, modern en luxe hotel, ruime kamer, mooie en luxe badkamer, goed bed. Goede parkeergarage, vanuit hotel zo te bereiken. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2021

Beste

Allereerst bedankt om voor Carbon te kiezen!

Het doet ons zeer veel plezier deze mooie review te lezen. Fijn dat het hotel en onze faciliteiten naar wens waren voor jullie!

Guest Loving Host

Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

We komen jaarlijks naar het Carbon hotel voor een weekendje Genk met vrienden.
Elke keer opnieuw worden we aangenaam verrast. Deze keer was er een gratis upgrade, en een uitermate vriendelijke bediening aan het onthaal.
De kamers zijn comfortabel, alle nodige luxe is aanwezig.
We slapen hier als roosjes, de bedden liggen heerlijk. Al opteer ik liever voor een dubbel bed ipv 2 aparte bedden
De vriendelijke medewerkers maken echt het verschil. Al jarenlang is geen vraag hen teveel.
1x hadden we een paar opmerkingen die we als feedback doorgegeven hebben, en ook daar hebben ze op een fijne manier op gereageerd!
Tot volgend jaar!

Beste Kathy

Heel fijn dat we jullie opnieuw mochten verwelkomen. Bedankt voor het vertrouwen in ons hotel en ons team!

Laat ons volgende keer zeker wat weten voor het dubbel bed, dan houden we hier zeker rekening mee.

We worden helemaal gelukkig van deze hele mooie feedback en de mooie woorden over de medewerkers.

We kijken er zeker en vast al naar uit jullie volgend jaar opnieuw te verwelkomen!

Beoordeeld op 11 september 2021

Een fijn hotel die kan dienen als uitval basis om het mooie Genk en zijn omgeving te verkennen. Tof hotel goed gelegen voorzien van een prima restaurant waar ook de bierliefhebber perfect aan zijn trekken komt. De sommelier van dienst serveerde biertjes zoals het moet op een correcte en met kennis van zaken.
Een aanrader als je in de steek bent.

#mdzadt
#jabbeloo

Kamertip: Er is een lift voorzien en ook de toegankelijkheid is goed. De kamers zijn rustig en zeer ruim en mooi ingericht.
Datum van verblijf: augustus 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021

Beste

Bedankt voor je verblijf in Carbon en deze mooie recensie!

Het doet ons veel plezier dat alles naar wens was voor jullie. We geven je complimenten zeker ook door aan onze collega's van restaurant Gusto.

Guest Loving Host

Beoordeeld op 7 september 2021 via mobiele applicatie

Arrangement met sauna en 3 gangenmenu; aanrader!
Restaurant Gusto is verzorgd, voldoende, aangenaam personeel.
We hadden toevallig de sauna voor ons alleen: 2 saunaatjes en stoombad: heerlijk! Geen jacuzzi of zwembad maar daar houden we sowieso niet van :)

Datum van verblijf: september 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2021

Beste Cindy

Fijn dat we jullie hier in Carbon mochten ontvangen!
Het doet ons zeer veel plezier dat jullie hebben kunnen genieten van het totaalpakket: een overnachting bij ons, het driegangendiner bij onze collega's van restaurant Gusto en de wellness, die jullie dan ook nog eens voor jullie zelf hadden :-)

We kijken er zeker naar uit jullie nog eens een keertje in de watten te mogen leggen.