181 US$
Hotels.com190 US$
eDreams181 US$
Prestigia.com198 US$
Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Heel goede service en prachtig hotel. Ideale ligging tegenover station, fietspunt en vlakbij winkels.
Mooie kamer, lekker ontbijt en zalige bekomen in de wellness. Niet te vergeten lekker dineren bij restaurants Gusto!

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde alleen
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2021

Beste

Bedankt voor deze hele mooie recensie!
Heel fijn dat alles naar wens was tijdens jullie verblijf. We geven uw complimenten voor het restaurant ook zeker door aan onze collega's van Gusto.

Guest Loving host Carbon

Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

€25 voor een klein hondje (maltezer) was de druppel te veel! Ook de kranen van het bad deden het niet, spinnenwebben onder bed. Voor een 5* hotel had ik wel meer verwacht, zeker de €25 ligt dik op mijn maag.

Datum van verblijf: september 2021

Beste Stefaan

Alvast bedankt voor je komst naar hotel Carbon.
Onze excuses dat niet alles naar wens was tijdens jullie verblijf.

Ons supplement voor een hond is inderdaad €25.00. Dit geven we steeds mee wanneer de kamer geboekt wordt, en we maken ook geen onderscheid tussen hondenras, of een kleine of grote hond.
Indien u het probleem van de kraan had doorgegeven tijdens uw verblijf, hadden we u hiermee heel graag verder geholpen.

We hopen u toch nogmaals te mogen ontvangen, om u het verblijf te geven waarnaar we streven.

Beoordeeld op 25 augustus 2021

We hadden het arrangement sleep & dine gereserveerd, maar kregen een paar dagen later te horen dat omwille van omstandigheden we niet in het hotel konden dineren maar in een ander hotel 3 km verder. Het vervoer was wel op kosten van het hotel, maar we vonden het toch jammer dat we niet in het aangenaam kader van het hotel restaurant konden dineren. De kamer was strak en modern ingericht. Het was een lekker ontbijt en je kan via de parking (Qpark: €13/dag) rechtstreeks het hotel binnengaan. Het hotel ligt direct aan het fietspunt Genk als je een fiets wilt huren.

Datum van verblijf: augustus 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2021

Beste

Allereerst nogmaals onze excuses voor het ongemak omtrent het diner. Wegens een ongeluk, konden we het restaurant helaas niet openen. Uiteraard hadden we jullie veel liever het volledige pakket kunnen aanbieden. We hopen dit in de toekomst een keertje te kunnen doen.

Toch bedankt voor deze mooie score voor jullie verblijf!

Beoordeeld op 23 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heel verzorgde kamer, ontbijt is top. Centraal gelegen. Vriendelijke bediening. Toffe en creatieve inrichting. We voelden ons meteen thuis en genoten enorm van ons verblijf. Kamers waren netjes en leuke extra’s (koffiemachine en haardroger)

Beste Joke

Fijn dat jullie kozen voor hotel Carbon voor jullie vriendinnenweekend.

Heel fijn dat jullie je thuis voelden in het hotel, daar doen we het voor!

Beoordeeld op 20 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zeer mooi, rustig welness hotel met mooie, ruime kamers, zeer uitgebreid ontbijtbuffet en goed verzorgd badhuis. Restaurant Gusto is zeker een aanrader. Voldoende shopping mogelijkheden in omgeving. Rechtover fietsenverhuurpunt en vlakbij 2 fietsknooppunten. Ondergrondse parking 'Stadsplein' met toegang tot hotel is ook aan te raden.

Beste

Allereerst bedankt voor je verblijf in Carbon!

Heel fijn dat jullie hebben genoten van jullie overnachting in combinatie met het badhuis en ons restaurant Gusto.
Bedankt voor deze mooie recensie!

Guest Loving Host