169 US$
Hotels.com168 US$
Travelocity168 US$
eDreams169 US$
Beoordeeld op 7 juni 2021 via mobiele applicatie

Mooie hotel en super medewerkers .wij werden doorgeboekt na een reservering in het Ecu hotel.
De ontvangst was prima en de kamer super.
Het ontbijt was( ondanks Corona) verzorgt en voldoende. De aangeboden upgrade was leuk meegenomen. Top

Datum van verblijf: mei 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2021

Beste Marc

Bedankt voor je komst en je mooie review!

Het doet ons zeer veel plezier te lezen dat je genoten hebt van je doorboeking naar hotel Carbon.

Beoordeeld op 24 mei 2021

Zeer aangenaam verblijf, vriendelijke bediening, de kamer was ruim en proper.
Dinner was top !
Door de covidmaatregelen konden we niet binnen eten maar op het overdekt en verwarmd terras, ze deden echt hun best, ondanks de koude, om het ons zo comfortabel mogelijk te maken.

Datum van verblijf: mei 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2021

Beste

Bedankt voor deze mooie woorden! We vonden het alvast zeer fijn jullie te verwelkomen in Carbon.

Ik geef ook zeker de complimenten door aan onze collega's van restaurant Gusto.

Beoordeeld op 3 mei 2021

Zeer aangenaam verblijf gehad. De hotelmedewerkers zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Verrassing bij het betreden van de kamer...een handgeschreven kaartje aan ons persoonlijk gericht met de melding dat we zonder meerprijs een upgrade van kamer hadden gewoon omdat deze beschikbaar waren. Gezien de Corona maatregels op de kamer gegeten. Wij voelden ons koningen te rijk dankzij de professionele bediening van de restaurantmedewerkers. Eigenlijk gewoon bediening op de kamer. Heel fijn! Niets dan lof van onze zijde! Wij komen zeker eens terug!

Datum van verblijf: april 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2021

Beste Helene

Eerst en vooral hartelijk bedankt voor jullie verblijf in hotel Carbon!
Het doet ons zeer veel plezier te lezen dat jullie tevreden zijn over jullie tijd hier. Leuk dat jullie hebben genoten van de upgrade en het diner.

We kijken er zeker naar uit jullie nog een keertje te mogen verwelkomen in de toekomst en jullie opnieuw dezelfde ervaring mogen aanbieden!

Beoordeeld op 21 april 2021 via mobiele applicatie

Zeer leuke kamer, tof hotel , vriendelijke bediening.
We hadden een diner op de kamer arrangement, de eerste dag was dat een keuzemenu 3 gangen
De tweede dag namen we de verrasingsmenu van de chef
Daar hebben ze wel een steekje laten vallen
We kregen gewoon de zelfde menu als de eerste dag maar dan de andere keuze da was geen verassing.
Over het algemeen wel tevreden

Datum van verblijf: april 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2021

Beste Didier

Eerst en vooral hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review. Het doet ons alvast heel erg veel plezier te vernemen dat jullie tevreden waren van de kamers en de service.
Jullie opmerking wat betreft het diner is gecommuniceerd naar de manager van Gusto.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen hier!

Beoordeeld op 20 april 2021

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel. De kamer was heel goed, mooie grote kamer en netjes!. In deze covid tijden moesten we eten op de kamer! Het ontbijt en diner waren heel goed. Keuze genoeg, heel lekker gegeten!

Datum van verblijf: april 2021
Different Hotels, General Manager van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2021

Beste Marleen

We zijn heel blij dat we jullie mochten verwelkomen in hotel Carbon!
Bedankt voor deze mooie feedback. Het is altijd fijn te lezen dat onze gasten genoten hebben van hun verblijf en diner, en zeker in deze vreemde tijden.

We kjiken er alvast naar uit jullie nog een keertje te mogen verwelkomen.