Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Mooie ruime en propere kamers !
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan onthaal als in restaurant en ontbijtruimte.
Eten was super-lekker in restaurant Gusto waar het heerlijk zitten is
Ook ontbijt was uitgebreid en vriendelijke bediening. Klein minpuntje : voor ons was de wijnbar die dienst doet als ontbijtruimte iets te donker... Als wijnbar prima maar niet zo geschikt om ontbijt te verorberen. Dit is n klein minpuntje, maar dit weegt niet op tegen alle pluspunten. Echt een aanrader !

Datum van verblijf: december 2018
Different H, Receptioniste van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Beste Jessie

Fijn dat we je mochten verwelkomen in Carbon!

We nemen je feedback over de wijnbar als locatie voor de ontbijten zeker intern op!

Zeer leuk te lezen dat je het personeel behulpzaam vond en tevreden bent over de kamers. Daar doen we het voor!

Beoordeeld op 9 december 2018

Het hotel heeft een ideale ligging, vlakbij station en winkelbuurt en cafeetjes.
Het personeel is supervriendelijk, en heeft een oor voor de gasten.
De koffie van het ontbijt vonden wij niet zo bijzonder en de machine was ook niet juist afgesteld - de kopjes waren maar half gevuld. Bij ons vorig verblijf kwam er zelfs geen melk uit en stond het toestel al even te knipperen alvorens iemand het had gezien.
De kamers zijn luxueus groot en apart. De badkuip staat op een verhoog en een beetje afgeschermd maar toch nog mee in de kamer - je kan tv kijken vanuit je bad !
Je ziet dat hier wat meer naar de luxe voor de gast is gekeken.
Maar die luxe ook stukgaan en dan is het ook nodig deze te vervangen of maken en daar loopt het soms een beetje mis.

Beste

Graag wil ik je bedanken voor je verblijf in Carbon en de tijd die je nam om deze mooie woorden neer te schrijven!

Je feedback over het koffieautomaat nemen we uiteraard intern op.
Zeer fijn te lezen dat je de kamers luxueus vond en het personeel vriendelijk! We're happy when you are.

Beoordeeld op 2 december 2018

Een aanrader in Genk, recht over het station, dus makkelijk bereikbaar en ook ondergrondse parking van waaruit het hotel met directe toegang bereikbaar is.
Goede ontvangst en mooie moderne kamers. Achterliggend is er een shoppingcenter.
Alles makkelijk bereikbaar

• Reistype: Reisde alleen
Different H, Receptioniste van Carbon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Beste

Wat fijn dat we jullie mochten verwelkomen in Carbon!

Fijn te lezen dat alles naar wens was: we're happy when you are!

We kijken er dan zeker naar uit jullie nog een keertje welkom te mogen heten in één van onze Different hotels!

Beoordeeld op 2 december 2018

kamer was prima, op enkele details na.. tv was een ramp, tv maar enkele zenders zonder 1 of canvas of 5 of vitaya of tv limburg... wel buitenlandse posten... en de radio (via tv) enkel franstalige posten... afdekplaatje van de douche-afloop was stuk, geen antislip in douche, badafloopstop was stuk, handmatig stop sluiten of uitpeuteren en de sfeerledverlichting was ook al stuk...maar is allemaal simpel op te lossen als ze eens een goede handyman inzetten... maar het bed was wel absolute top, vriendelijk personeel en top ontbijt...

Beste Guy-Vennekens

Bedankt voor uw verblijf in Ecu en de tijd die je nam om deze review te schrijven!

Tijdens je verblijf hadden we inderdaad wat probleempjes met de zenders. Na een update zijn alle zenders terug beschikbaar, dus we willen graag onze excuses aanbieden dat jullie dit ongemak ervaren hebben.

We nemen je feedback over de opknappingen zeker ter harte en nemen dit dan ook intern op.

Fijn te lezen dat je het personeel vriendelijk vond en genoten hebt van het ontbijt!

Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel. Hotel, restaurant heel modern en toch gezellig. Ook de kamer was dik inorde, ok heel proper. De wellness op het bovenste verdiep is zeker een aanrader. In het algemeen zeer tevreden, wij komen terug!

Beste Janneke

Zeer leuk deze positieve beoordeling! Dit is natuurlijk zeer motiverend.

Leuk dat alles naar wens was voor jullie!

We kijken er zeker naar uit jullie nogmaals welkom te heten en voor opnieuw een 'different' verblijf te zorgen!