TripAdvisor
Genk
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“super lekker op de green egg”
Beoordeling van De Deen

De Deen
Geclassificeerd als nr. 27 van 203 Restaurants in Genk
16 augustus 2017 beoordeeld

werd meegenomen door vrienden die dit restaurant aanraden en het was de moeite, supervriendelijke bediening, modern en kraakproper restaurant
je kan een groot aantal gerechten kiezen die in een green egg klaargemaakt worden en die zijn super
een echte aanrader en we komen zéker terug

Datum van bezoek: augustus 2017

12 juli 2017 beoordeeld

Het oog mag ook een waar plezier, van dit bordje wordt er een echt kunstwerkje van gemaakt. super, super, ..

Datum van bezoek: mei 2017
11 juli 2017 beoordeeld

Verschillende keren geweest en telkens top kwaliteit vlees wat heerlijk is bereid op de greenegg.
Vlees is mooi rood en toch warm van binnen, precies zo als wij het wensen met huisbereide sauzen en lekker frietjes.
Prijs/kwaliteit is hier echt in orde

Datum van bezoek: juli 2017
27 april 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst. De kaart is goed opgesteld, ook de keuze voor de kinderen is prima.
Het gerecht met Asperges was lekker, ook de mixed grill was oké. Kinderspaghetti iets te pikant. Minpuntje misschien is het supplement voor de frietjes, zorg dat deze prijs in de menu vervat zit. Zaak is gezellig ingericht.

Datum van bezoek: april 2017
20 april 2017 beoordeeld

Service was oke
Ik had gekozen voor de spar ribs , heel lekker van smaak maar een beetje aan de droge kant.
Mijn vrouw koos de zalm met bearnaisesaus en was heel tevreden daarover.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die De Deen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Deen geweest? Deel je ervaringen!