“Perfect!”
Beoordeling van Gepetto

Gepetto
Geclassificeerd als nr. 36 van 179 Restaurants in Genk
Beschrijving: Dit koffie- en eethuis is ontstaan uit passie voor gebak en de liefde om het te delen. Gepetto is er voor alle lekkerbekken die zichzelf graag verwennen met pannenkoeken, Brusselse wafels, moelleux, ... Of kom binnen voor een kopje verse thee. Op het terras geniet je van het uizicht op de mijnschachten. Voor mensen met grote honger is er ook pasta voorzien, macaroni kaas en ham, burgers, croques, broodjes, enz.
14 februari 2018 beoordeeld

We kwamen hier afgelopen zaterdag terecht na een uiterst vreselijke ervaring bij Ciné Citta aan C-Mine. Hier werden we met de glimlach bediend, het eten kwam snel en was lekker. Meer moet dat niet zijn, toch? Een aanrader!

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek voor een fijne babbel, een snelle lunch of het ontdekken van het ‘bier van de week’.
Eline bedient iedereen met de glimlach.

18 januari 2018 beoordeeld

Hier wordt je heel goed ontvangen en je bent er geen nummer maar een persoon.
Soms is er zelfs de door de mama zelf gebakken cake te krijgen. (vindt mijn mama daar het lekkerst ;) )
Maar alles is lekker .
Heel fijn terras in de zomer .

31 december 2017 beoordeeld

Bij ons bezoek aan Genk hier laat gaan lunchen. Prima bediening en lekker eten. Zeker aan te bevelen als je naar C-mine gaat.

3 oktober 2017 beoordeeld

Over heel gans de beoordeling een schitterende Keuze en Keuken. Personeel om u tegen te zeggen. Een echte aanrader.

Reizigers die Gepetto bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Gepetto geweest? Deel je ervaringen!