“Topteam en lekker eten!”
Beoordeling van Aperitivo

Aperitivo
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Koffie en thee in Genk
3 december 2021 beoordeeld

Heel lekker eten met vriendelijk personeel!

Prijs-kwaliteit zit het zeker goed!

Top top top!!!

Top 1 van Genk!

Datum van bezoek: december 2021

3 december 2021 beoordeeld

Super bediening, heel vriendelijk personeel en overdreven lekker eten. Een dikke aanrader! Top top top!!

Datum van bezoek: december 2021
27 november 2021 beoordeeld

Zeer gezellige zaak met een hele vlotte vriendelijke bediening. Lekkere Italiaanse specialiteiten en veel meer..

Datum van bezoek: november 2021
23 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn dagelijkse routine is hier mijn déca drinken.
het personeel en de sfeer laat je je thuis voelen.
Mijn favoriete plek na thuis

Datum van bezoek: november 2021
29 oktober 2021 beoordeeld

Super lekker gegeten! Bediening zeer vlot en vriendelijk. Aanrader! Ook de aangrenzende parkeergelegenheid is een plus.

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die Aperitivo bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Aperitivo geweest? Deel je ervaringen!