“Rampzalig personeel”
Beoordeling van Tricolore

Tricolore
Geclassificeerd als nr. 68 van 182 Restaurants in Genk
Beschrijving: Tricolore staat voor La Famiglia. Deze eet- en drinkgelegenheid met uitgebreid terras wil vooral een familiale sfeer uitstralen. Het is een plek om samen met familie en vrienden even bij te praten of om rustig de krant te lezen. Je kan er genieten van lekkere koffie, heerlijke pasta’s, een broodje of croque-monsieur. Of wat denk je van zelfgemaakte pannenkoeken of een smaakvolle jumbowafel? Kortom, voor ieder wat wils. Daarnaast biedt Tricolore zelfgemaakt Italiaans schepijs aan. Gemaakt met verse ingrediënten en dat maakt net het verschil! Doorgaans hebben we 10 tot 16 smaken, om duimen en vingers bij af te likken. Bovendien gaat Tricolore voortdurend op zoek naar nieuwe smaken. Wist je trouwens dat de meeste ijssmaken bij ons glutenvrij zijn? Voor wie het wenst zijn er ook lactose vrije smaken. Meer informatie kan je verkrijgen bij de bediening. Laat het smaken!
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3x moeten veranderen van plaats omdat een deel van de groep warm wou eten en een deel ijs. Dit omdat ijs volgens hun niet onder eten valt. Ik weet niet hoe zij hun ijs serveren maar ik eet mijn ijs en drink mijn ijs niet. Leer het personeel beter op zodat ze juist kunnen reageren op de wensen van de klant. Regel nummer 1: klant is koning. Deze laat je niet 3x opstaan om ergens anders plaats te laten nemen. Ook al zijn het regeltjes van de nieuwe baas

Maat was vol. Zijn ergens anders gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2018

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs is zeker lekker! Jammer dat de chocoladesaus niet warm is wat och lekkerder is. Bediening is niet altijd even hartelijk. Maar wel goede producten.

Datum van bezoek: december 2017
19 mei 2017 beoordeeld

Alles was perfect!Supervriendelijk personeel!Vlotte bediening...lekker gegeten...jumbo wafel...vers fruit...zelfgemaakt ijs...LEKKER!!!Doe zo verder allemaal!!!Wij komen ZEKER terug!!!

Datum van bezoek: mei 2017
Leandro M, Eigenaar van Tricolore, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2017

Bedankt voor uw leuke beoordeling!
Groeten

Team Tricolore

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en goede bediening
Huiselijke sfeer
Prijs valt ook niet over te klagen
En de koffie is beste van omstreken

Datum van bezoek: mei 2017
26 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

...Toffe en super vriendelijk personeel....Lekker ontbijt,pasta,gelato en cappuccino...Wat wilt een mens meer....Doe zo voorts Sandro,Mirella,Elisa,Roberto.....

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Tricolore bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province
Genk, Limburg Province

Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Tricolore geweest? Deel je ervaringen!