“Gezellig ”
Beoordeling van Dis & Dat

Dis & Dat
Geclassificeerd als nr. 24 van 182 Restaurants in Genk
Beschrijving: Bij DIS & DAT is het net zoals in je eigen eetkamer. Kies uit een oerdegelijke kaart met vaste waarden en verrassingen. Een feestje, een vergadering, lunchen of gewoon een lekker drankje... Zet je bij ons aan tafel en we serveren je gerechten met liefde gemaakt en onze glimlach krijg je er gratis bovenop. Je zal het vlug zien: bij ons is het steeds 'dis en dat'!
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heel gezellige zaak om iets te gaan drinken of eten. Het personeel is altijd heel vriendelijk! Dus zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: april 2019
NadiaH1488, Eigenaar van Dis & Dat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Bedankt voor je leuke recensie! We blijven eraan werken jullie bezoek aan ons zo aangenaam en lekker mogelijk te maken! Grtjs

25 maart 2019 beoordeeld

Prijs kwaliteit dik in orde! Lekker gevarieerd ontbijt met verse producten. De no waste mentaliteit vind ik ook een pluspunt. Dus als je fruit wil bij je ontbijt, best even op voorhand serveren. Een gezellige zaak om zitten met een goede service!

Datum van bezoek: oktober 2018
NadiaH1488, Eigenaar van Dis & Dat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Fijn dit te horen! Bedankt voor je recensie.

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hebben mijn man en ik heel lekker geluncht in Dis en Dat.
Een vriendelijke ontvangst en een gevarieerde menukaart.
Mijn man koos de hamburger en ik een uitgebreide salade .
Ook prijzen zijn democratisch .

Voor herhaling vatbaar !

Datum van bezoek: oktober 2018
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker croque met een moderne toets, ook te verkrijgen uit het vuistje voor de kleuter.
Daarbij kreeg je ook de mogelijkheid voor een enkele of dubbele portie. Dubbele portie zie foto.
De groenten mochten voor mij iets meer.
Heel vriendelijke bediening.
Op donderdag met de markt druk moment, tip als klanten de rekening vragen en het geld al vast hebben, misschien direct afrekenen. De rekening werd op tafel gelegd waardoor we nog eens moesten wachten om te kunnen afrekenen. Wachten is nu net iets wat kleuters niet goed kunnen. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Heel gezellige zaak en leuk terras. Voor de croque aanvaardbare prijs, maar zeker ook niet goedkoop.

Datum van bezoek: augustus 2018
Nadia H, Eigenaar van Dis & Dat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Beste,

Bedankt voor je recensie.
Fijn te horen dat je tevreden bent!
We zullen zeker rekening houden met je tip!

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grappig en leuk klein tentje. Klein aandachtspunt is dat je er niet kan pinnen. Uitgebreide kaart met leuke benamingen van de gerechten. Heerlijk vertoeven met mooi weer onder de parasol.

Datum van bezoek: augustus 2018
Nadia H, Eigenaar van Dis & Dat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Bedankt voor je leuke reactie,
je kan inderdaad niet pinnen, wel met payconiq betalen.
We zoeken zeker naar andere betaalbare digitale betaalmogelijkheden!

Reizigers die Dis & Dat bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Dis & Dat geweest? Deel je ervaringen!