“onderdeel van het hotel”
Beoordeling van Restaurant Corneille

Restaurant Corneille
Geclassificeerd als nr. 16 van 181 Restaurants in Genk
Beschrijving: De werken van deze Nederlandse schilder, tevens stichter van de bekende Cobra-beweging, typeren vooral kleurencontrasten, vormen en emoties. Kenmerken die tevens in de moderne keuken steeds meer aan belang winnen. De keuken-brigade, onder leiding van Jeffry van der Kwaak gaat tot het uiterste om seizoensgebonden producten en eigentijdse creaties uit de verfijnde Belgische en Franse keuken op tafel te brengen. Dagelijks serveert hij u met zijn brigade een wisselend 2-, 3- of 4-gangenmenu, gastronomisch arrangementen, het zondagmenu en de culinaire zondagen.
24 mei 2018 beoordeeld

Een heel goed restaurant als onderdeel van het hotel. Uitgebalanceerd 4 gangen menu met prima bijpassende wijnen. Uitermate vriendelijke bediening

Datum van bezoek: mei 2018
Bedank J. Van B

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt naast het hotel Stiemerheide waar we verbleven.
We namen allen het maandmenu van €37 waarbij we keuze hadden uit vlees of vis bij voor- en hoofdgerecht + dessert.
Iedereen was zeer tevreden en verrassend dat we voor die prijs zulke mooie en lekkere gerechten kregen.
A la carte zou zit wel prijziger zijn geweest.

Datum van bezoek: januari 2018
11 januari 2018 beoordeeld

Een bezoek gebracht op kerstdag met een speciaal arrangement.
Het eten was lekker en goed op smaak. Buiten de steak tartare, deze was op zich zeer lekker maar er was een zurige gel op die er niet bij smaakte. Deze kon evenwel makkelijk verwijderd worden.
De porties zijn goed en de presentatie van de gerechten is verfijnd zonder te overdrijven. Het personeel laat de klanten zich thuis voelen en zijn echt vriendelijk. Goede sommelier ook.

Datum van bezoek: december 2017
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

verdient dit restaurant in het hotel Stiemerheide, een zeer positieve vermelding te krijgen. Wij waren met een groep van 11 vrienden, die allemaal verrast waren over de hoge kwaliteit van de kookkunst die wij hier voorgeschoteld kregen.
Daardoor een super gezellige avond gehad.

Datum van bezoek: december 2017
27 november 2017 beoordeeld

Zondagmiddag lunch gehad . Geen keuze menu . Gewoon wat de pot schaft . Viel ons tegen . Gingen er om verjaardag te vieren . Weinig volk .zaal een beetje saai , wel
Mooi hotel en tuinen . Wel heel vriendelijk personeel .

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Restaurant Corneille bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Restaurant Corneille geweest? Deel je ervaringen!