“Carbone is een Italiaans restaurant in de vennestraat in winterslag”
Beoordeling van Carbone

Carbone
Geclassificeerd als nr. 28 van 182 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Carbone is een klein en gezellig Italiaans restaurant in de vennestraat aan zeer democratische prijzen gewoon doen lekkere pasta’s Freddy

Datum van bezoek: december 2017

18 januari 2018 beoordeeld

Gezellige drukte, vriendelijke bediening en superlekker eten.
Ik eet hier het liefst de gamba's met slaatje en gebakkenpatatjes !!!
Pasta 's ook heel lekker .

Datum van bezoek: januari 2018
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier antipasta gegeten als voorgerecht en gamba’s en een tagliata als hoofdgerecht. Het eten was heel lekker, smaakvol en correct bij prijs. De service heeft echter nog werkpunten. Je voelt hier niet de Limburgse gastvrijheid.

Datum van bezoek: januari 2018
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs, kwaliteit zit je hier goed. Lekker eten tegen betaalbare prijzen en vriendelijke bediening. Als we in Genk gaan shoppen gaan we altijd daar iets eten. Misschien een klein minpuntje, de borden mogen voorverwarmd zijn maar voor de rest is er niets op aan te merken.
Ciao Bruno

Datum van bezoek: december 2017
20 oktober 2017 beoordeeld

Zeer gezellige zaak met super lekker Italiaans eten ,
Goede en vriendelijke bediening ,
Meer moet het niet zijn ;-)

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Carbone bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Carbone geweest? Deel je ervaringen!