“Drukte en chaos !”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 maart 2022 beoordeeld

Je kan het wat vergelijken met Fawlty Towers van vroeger, gelukkig zaten wij op de bovenverdieping en dan nog was het personeel van boven naar onder het schreeuwen, wat een chaos en een enorme drukte!
Je merkt het goed dat ze het niet aankunnen, te veel volk en te weinig personeel waardoor alles fout loopt. Drie keer moeten vragen naar de tartaarsaus en niet gekregen, telkens opnieuw moeten vragen naar de wijn en zo maar verder. Ondanks het personeel vriendelijk is waren wij blij dat we buiten waren, onvoorstelbaar wat een lawaai, hier kun je niet genieten, jammer!

Datum van bezoek: maart 2022

19 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger was dit een top restaurant maar nu met de nieuwe eigenaars is het vreselijk! Iedereen loopt rond als een kip zonder kop! Het is grotendeels een familierestaurant nu dus iedereen loopt te roepen en tieren tegen mekaar. Buiten het lawaai trekt de service op niets! We vroegen een rustigere tafel bij het binnenkomen en kregen als antwoord “dan moeten we die nog leegmaken” dus we werden aan een tafel van 8 pers gezet met vreemden. Vroeger vaste klant., nu 1x maar NOOIT meer!!

Datum van bezoek: maart 2022
29 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Genk graag Italiaans wil eten, niet twijfelen, ga naar restaurant Dante!
Gezellig kader, supervriendelijke bediening, lekker eten en een eerlijke prijs.
Dit is een toppertje!

Datum van bezoek: januari 2022
27 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje Genk een plaatsje gezocht om lekker te eten... Liefst italiaans. We kwamen langs dante's gefietst en hzt zag er gezellig druk uit... Nooit een slecht teken dachten we. We konden direct een tafeltje krijgen zonder reservatie. Het was ons niet gespeten... Je waant je in echt in Italië. Zeer vriendelijk personeel en heel snelle bediening met de nodige Italiaanse flair. Gezellig om te zitten en zeer verzorgd! De pizza's zijn er echt een aanrader! En als dessert de vers gemaakte tiramisu genomen.... Om duimen en vingers af te likken! Kortom een aanrader als je zin hebt in italiaans!

Datum van bezoek: september 2021
1 augustus 2021 beoordeeld

Aperitief nog maar half uit en daar waren ze al met onze schotels. Halfweg de maaltijd kwam de vraag of we ook iets wensten te drinken bij de maaltijd. Constant rennende obers die dan ook nog eens de huid vol gescholden worden door de patron. Eerste en laatste bezoek aan deze zaak.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Ristorante Dante bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante Dante geweest? Deel je ervaringen!