“Geweldige avond”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was top, niets op aan te merken!
Geweldige smaken, geweldige wijnen, en de porties waren ruim voldoende. Ik kreeg het niet op.
Heel vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: november 2023

1 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige cullinaire ervaring! Wij namen de 5 gangen menu met aangepaste wijnen, de verschillende smaken die in elk gerecht naar voor kwamen zorgde bij elke hap voor een smaaksensatie in de mond. Wij hadden het geluk om parallel naast de prachtige open keuken plaats te kunnen nemen waardoor je zicht krijgt op het harde, verfijnde werk dat alle chefs leveren onder leiding van de dirigent en meesterchef Koen Somers.

31 oktober 2023 beoordeeld

Ongelooflijk lekker gegeten, alle smaken kloppen, bediening zeer goed, hebben genoten van onze avond. Wij komen terug, top restaurant

30 oktober 2023 beoordeeld

We gaan heel vaak in sterren restaurants eten dus denk wel dat we een objectief oordeel kunnen geven...
Hier sloegen ze echter meerdere malen de plank volledig mis...
We kregen bier wat al 2 jaar over datum was, notenallergie werd meerdere malen vergeten, alles was erg zout en zeer hoog op smaak en de begeleiden wijnen waren echt niet van een hoog niveau. We hoeven echt geen flessen van 50 euro inkoop maar ze waren nu gemiddeld 12 euro vanaf de vivino site.
Bediening was correct, sommelier praatte erg zacht en onduidelijk. Schonk wel netjes bij waar nodig. Eten was niet sterwaardig maar de prijs van 275 euro pp uiteindelijk wel. En dan verwachtten wij echt meer dan dan we nu hebben gegeten en hebben beleefd. Helaas voor ons nooit meer.

• Sfeer
29 oktober 2023 beoordeeld

In vergelijking met restaurants op hetzelfde niveau, scoort de Kristallijn onder de verwachting. Op dit niveau verwachten wij een aangeklede tafel met tafellaken en geen placemats. Muziek staat met momenten vrij luid en het is lange tijd wachten tussen de verscheidene gangen. De wijnen zijn gemiddeld. De sommelier is echter top en geeft een vriendelijke, duidelijke en correcte uitleg. De gerechten worden mooi gepresenteerd, smaken zijn echter ondermaats voor dit niveau. Twijfel of de digestief limoncello huisgemaakt is? Helaas niet voor herhaling vatbaar.

• Sfeer

Reizigers die De Kristalijn bekeken, bekeken ook

In De Kristalijn geweest? Deel je ervaringen!