“Magnifieke locatie”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 februari 2018 beoordeeld

Mooi restaurant, schitterende bediening.
Gezien de goede beoordelingen waren wij een beetje teleurgesteld in de kwaliteit van het eten.
Mooi gepresenteerd maar smaak blijf soms achterwege. Smakenpalet klopte niet altijd. Vis was overgaar, eend was taai. Vrij zware kost: wij waren blij dat we de zes-gangen menu niet hadden genomen.
Aangepaste wijnen waren, ondanks hoge prijs, matig.
Offday in de keuken??

4 februari 2018 beoordeeld

Leuke gezellige sfeer, super lekker eten, lekkere wijnen, kortom zeker een aanrader! Dikke pluim voor het personeel! Wij komen zéér zeker terug! :-)

27 januari 2018 beoordeeld

we hebben mogen genieten van een zalige lunchmenu in de Kristallijn, was er nog nooit geweest maar al wel van gehoord, eten was verzorgd tot in de perfectie, allemaal normale correcte porties, geen ingewikkeld gedoe, geen hoogdravende culinaire standjes die zouden vervelen, neen, echt heel heel lekker, het aantal dessertjes was er een beetje over, maar je neemt wat je wil, dus overdaad is eigen schuld, maar toegegeven : de tendens is overal naar meer en veel dessertjes en mignardises , maar al bij al een zalige ervaring, één van de weinige Michelinster restaurants die niet blasé zijn

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top bediening, top eten met dat extra. Mooie locatie waarbij alles klopt. Gekozen voor de lunch. Zeer lekkere en mooie gerechten met enorm vriendelijke bediening. Kortom top zaak. Met als extra: was mijn laptop vergeten en reeds op parking kwam de maître die me brengen. Kom zeker terug!

12 januari 2018 beoordeeld

Met hoge verwachting richting Genk, we kunnen er kort over zijn, het was helemaal volgens verwachting.
Mooie locatie in de natuur met royale eigen parkeerplaats. Interieur is een symbiose van klassiek en modern. Zilveren couverts en mooie kristallen glazen. Ramen rondom en een grote open keuken waar we de koks in actie zien, top!
Amuse parade was uitgebreid en verrassend lekker. Voorgerecht was ceviche van makreel met prima garnituur, ernaast een hele mooie Italiaanse begeleider.
De topper van de middag was kabeljauw in een bouillon van Lapsang souchong met toefjes gel van calamansi en structuren van aardpeer en schorseneer. Ernaast een perfect aansluitende Torrontes 2015 van Tomero. Dit is een voor in mijn lijst, wow.
Verder met een uitstekend gegaarde dikke tarbotfilet waarlangs spitskool, pastinaak, witlof en mosterdzaad, aan tafel aangevuld met een heerlijk frisse mosterdsaus. De sommelier had een prima Viognier 2016 van Jeanne Gaillard geselecteerd voor ernaast, genieten!
Een mango dessert, dunne plakken en een chutney waarbij wat chili, ernaast nog structuren van chocolade. Begeleid door een heerlijke Riesling Herrenberg 2015 Auslese van Manz.
Bediening was vlekkeloos in een ongedwongen sfeer, de sommelier heeft met vier voltreffers een dik compliment verdiend.
Kortom een aanrader voor de levensgenieters, luxe eters en wijnliefhebbers.

Reizigers die De Kristalijn bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Kristalijn geweest? Deel je ervaringen!

;