“Zeer verrassend en zeer lekker culinair nieuw degustatiemenu. Fantastische aangepaste wijnen”
Beoordeling van Ristorante La Botte

Ristorante La Botte
Geclassificeerd als nr. 2 van 182 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
28 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben weer aangenaam verrast geweest door het nieuwe degustatiemenu. Het was een vooral een zeer fris menu. Je proeft erin dat de lente echt zijn intrede heeft gemaakt. Ook omdat ik spijtig genoeg wegens medicatie geen pompelmoes mag eten was dit geen probleem om een bepaalde gang aan te passen en toch voortreffelijk te laten smaken. Wijnkeuze bij de gerechten was voortreffelijk. Weer een paar minder bekende maar zeker zeer lekkere wijnen kunnen proeven.
De zeer gemoedelijke maar professionele bediening zorgt ervoor dat je vanaf de eerste moment u thuis en gewenst voelt.

Datum van bezoek: april 2022

20 april 2022 beoordeeld

Van bij de ontvangst voel je dat je echt welkom bent. Je zit nog maar neer of peppe komt u al persoonlijk begroeten en passeert tijdens het menu meermaals om te polsen of het goed is. Zelden gezien
Alle gerechten zijn van een ongelooflijke verfijning. peppe's broer zorgt voor goede wijnen.
Een pluim ook voor het andere personeel welke alles opmerkt en niets vergeet. Dit restaurant heeft een geolied radarwerk welke moeilijk te evenaren is.
Een echte belevenis en zeker teruggaan !

Datum van bezoek: april 2022
13 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Als vaste gast bij La Botte vind ik het vaak niet nodig om een review te schrijven maar bij mijn laatste bezoek werd ik geheel onverwacht van mijn sokken geblazen.

Dit is niet meer de la botte van vroeger.

Dit is LA BOTTE met een sterretje.

De verfijning van de gerechten, de combinatie van smaken en texturen, de presentatie… alles was op een niveau waan menig sterrenrestaurant jaloers op mag zijn.

Als vanouds waren de aangepaste wijnen fantastisch maar mogelijks nog beter aangepast aan de gepresenteerde gerechtjes.

De familiale vriendelijkheid krijg je er gratis bij.

Datum van bezoek: maart 2022
25 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag voor lunch menu van Overijse naar Genk gereden. Wat een onthaal, wat een smaken en Peppe die begaan is met ELKE klant. Wat een beleving. Hier wordt ik gelukkig van

Datum van bezoek: februari 2022
7 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hip restaurant met een voortreffelijk keuken en zeer vriendelijke bediening.

We hadden het degustatiemenu een voortreffelijk 6 gangen menu met heerlijke Italiaanse gerechten. Ook de wijnen waren super. Voortreffelijke avond gehad bij La Botte.

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die Ristorante La Botte bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante La Botte geweest? Deel je ervaringen!