“Dat moet je gedaan hebben”
Beoordeling van Ristorante La Botte

Ristorante La Botte
Geclassificeerd als nr. 2 van 174 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

La Botte met chef Peppe en zijn fantastisch team is een unieke belevenis, degustatiemenu mooi uitgebalanceerd , veel aandacht voor details bvb het servies. Zeer vriendelijke ontvangst, iedereen geeft je tijd, er is ruimte om vrolijk te zijn en te genieten. Mensen werken hier duidelijk graag en dat straalt zich af op de klanten die het gevoel hebben van in een grote Italiaanse familie te genieten. Ambassadeur van Genk dat is duidelijk, we komen nog terug.
Was een mooi etentje voor het pensioen van Ingrid na 42 jaar zorgen voor patiënten, heeft La Botte nu deze avond voor haar gezorgd.

4 weken geleden beoordeeld

Fantastische ervaring. Top chef, top crew, top food en top wines.
Heerlijke namiddag beleefd.
Aanrader.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je super lekker, verfijnd en vernieuwend wilt eten en daarbovenop nog eens ontvangen wilt worden als prinsen en prinsessen... Dan móet je in "La Botte" zijn. Dit restaurant wordt al jaren uitgebaat door de familie Giacomazza en ze blijven zichzelf uitdagen om elke klant steeds opnieuw te verrassen met de lekkerste gerechtjes.
Waarom zij nog steeds geen ster hebben, blijft me een raadsel. Deze gerechten verdienen dat, deze service verdient dat, deze mensen verdienen dat!
Als je deze vraag dan stelt aan Pepe waarom zij nog geen ster hebben, dan krijg je als antwoord dat zijn klanten de sterren zijn.. fantastisch toch? En dat gevoel krijg je ook echt als je daar de voetjes onder tafel mag schuiven.
Dikke dank u wel aan de familie en aan het hele team om ons elke keer zo in de watten te leggen !

12 september 2021 beoordeeld

Dit is wat heet een toprestaurant!
De gerechten zijn lekker , de champagne en wijn is heerlijk . En boven de vriendelijkheid van Pepe en Gaspare …. Beter dan best !

Datum van bezoek: juli 2021
4 september 2021 beoordeeld

Met vrienden gaan eten bij Peppe en Gaspare en hun team.
Echt heerlijke gerechten, lekker, mooi,....
Top team....
We komen snel terug!

Reizigers die Ristorante La Botte bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante La Botte geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.