“Verfijnd en toch heel Italiaans”
Beoordeling van Ristorante La Botte

Ristorante La Botte
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Dessert in Genk
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
7 november 2018 beoordeeld

Na de vele inspirerende optredens op Njam, wou ik dat zelf toch ook eens beleven. Het was zeker de moeite! De prijs is eigenlijk heel fair als je de verfijnde en kwalitatieve gerechten in gedachten neemt en de bijzonder lekkere bijpassende (Italiaanse) wijnen. Eigenlijk een heel traditionele opbouw, met antipasta, pasta (wel heel verfijnd), hoofdgerecht en dessert. Maar de invulling was verrassend en bijzonder lekker. Zeker een aanrader. Ook de joviale en ongedwongen omgang van het personeel is erg leuk en ontspannend. 1 opmerking maar: 1 of 2 keer een onderbreking voor een verjaardag is nog leuk en verrassend, maar 4 keer was toch een beetje teveel van het goede (en zo misten we de uitleg van ons smeltend dessertje). Verder dik in orde!

Datum van bezoek: november 2018

6 november 2018 beoordeeld

La Botte was me bekend van in het verleden, en enkel de slechte evaring die ik toen had zijn gebleven. Het eten is mogelijk iets beter, meer verfijnt, geworden, maar je gaat met honger buiten.
Bovenal zit je voor een sterrenrestaurant opeengepakt als sardientjes in een blik. Als je daarnaast ook nog een tafel met kinderen naast je hebt zitten (waarom neem je kinderen mee naar een zo duur restaurant), en waar er nauwelijks een speld te krijgen is tussen 2 tafels?
Eens een goed restaurant bezoeken, en +/- 80 euro de man betalen, dan verwacht je toch rust en intimiteit, geen speeltuin...

Datum van bezoek: september 2018
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Lekker aperitief en brood stonden snel op tafel.
Degustatiemenu van hoog niveau met aangepaste, uitgebalanceerde wijnen!
Er hangt een hele fijne sfeer in dit restaurant: ongedwongen, sfeervol maar steeds professioneel. Aangenaam kader, mooie inrichting!
Team is goed op mekaar ingespeeld en ze doen er alles aan om je een aangename avond te bezorgen.
We hebben al in verschillende sterrenrestaurants gegeten die voor ons minder goed scoorden dan La Botte.
Grazie mille, ci vediamo presto!

Datum van bezoek: november 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier voelden we ons meteen thuis, een leuke ongedwongen sfeer. De zuiderse mentaliteit primeert hier! Alles onder het waakzame oog van Gaspare, natuurtalent! Zalig die lekkere antipasti. Alles mooi verzorgd tot in de puntjes. We hebben genoten

Datum van bezoek: oktober 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekend restaurant in Genk en omstreken, maar toch voel je je hier thuis door het warme onthaal.
Het eten en drinken is steeds lekker!
Hier kom je niets te kort en de prijzen zijn nog steeds democratisch!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Ristorante La Botte bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante La Botte geweest? Deel je ervaringen!