TripAdvisor
Genk
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“zeer lekker maar lawaaierig”
Beoordeling van Ristorante La Botte

Ristorante La Botte
Geclassificeerd als nr. 1 van 203 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 augustus 2017 beoordeeld

zeer lekker gegeten, supervriendelijke en professionele bediening, doch de tafeltjes staan op een paar na, allemaal vlak naast mekaar zodat je absoluut geen privacy hebt. Een slechte isolatie want het is er zo luidruchtig dat je niet normaal kan praten met je partner

16 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk Italiaans restaurant met vriendelijke bediening. Ook Peppe en Gaspare komen aan tafel en laten je als een echte gast voelen. We komen zeker terug!

14 augustus 2017 beoordeeld

We zijn voor de eerste maal naar dit mooie restaurant geweest (hebben 131 km gereden) en zijn op een zeer aangename en vriendelijke wijze door Peppe begroet.
Onze verwachtigen waren hoog en we zijn zeker niet teleurgesteld. We hebben zeer lekker gegeten met mooie italiaanse wijnen. Wij gaan zeker nog terug.
De beste groeten uit Ninove.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk onthaal, zelfs door de chef zelf alsook zijn broer.
De chef kwam met ons praten en ons geruststellen ivm mogelijkheden indien we iets niet zouden lusten.
Bediening zeer vlot en correct.
Eten super super lekker... zowel voorgerecht (amici), hoofdgerecht als dessert.
Eten niveau van een ster. Aanrader!

9 augustus 2017 beoordeeld

Overroepen, overvol, bord bijna leeg, overprijsd . Wegblijven dus!
Ik weet echt niet waarom zoveel mensen altijd maar opnieuw in de val lopen...

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Ristorante La Botte bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Ristorante La Botte geweest? Deel je ervaringen!