“Vergane glorie”

Da Fausto
Geclassificeerd als nr. 44 van 177 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Italiaanse zaak, gekend in de wijde omgeving voor lekkere pizza's uit de houtoven. Recent enkele mindere ervaringen: wij moesten 1,5 uur wachten op 2 pizza's. Ook de tafels rond ons moesten erg lang wachten. Bovendien bleek na het lange wachten dat een van de pizza's geen kaas erop had, waarna we wel (snel) een nieuwe kregen. Weinig attente bediening ook. Let op: geen Bancontact, enkel cash.

7 januari 2018 beoordeeld

De pizza was heel lekker, perfect gebakken zoals het hoort. Helaas hebben we echt wel té lang moeten wachten, 2 uur tussen onze bestelling en onze pizza en dat in een zaak die maar halfvol zat. Het restaurant zelf is ok voor een snelle hap maar mist gezelligheid. Bediening was correct. Conclusie, voor de pizza komen we zeker nog terug maar dan afhaal.

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke producten - lekker gegeten! En dit alles aan zeer schappelijke prijs, wel lang moeten wachten ....

23 november 2017 beoordeeld

Goed Geten Gehad. Zeer goede, eerlijke pizza's met prima ingrediënten en originele pesto toets. Volgende keer opnieuw naar daar.

2 november 2017 beoordeeld

Bij het binnenkomen valt ons oog op het handgeschreven bericht : GEEN KAART. Da's duidelijk, 2 mensen van ons gezelschap kunnen al meteen terug de wagen in om een bank te zoeken en cash geld te halen. Merkwaardig in 2017, waar je toch mag verwachten dat één en ander met bankcontact of visa kaart kan betaald worden. Ik heb er zo mijn bedenkingen bij. Voor de rest valt er weinig te zeggen. We moesten 1 uur en 40 minuten wachten om een pizza op tafel te krijgen ? Bestek en glazen werden bijna de tafel op gegooid. De kwaliteit van de pizza's was ok, enkelen hadden een pasta en dat was "gene stoef" blijkbaar. de huiswijn is te mijden. Ik verwacht voor de prijzen die hier gehanteerd worden geen grote culinaire reis, maar de lat moet nu ook niet op de grond gelegd worden. Er zijn in Genk en Houthalen tal van Italiaanse resto's waar je zeer lekker kan eten voor budgetvriendelijke prijzen. Da Fausto is daar wat mij betreft niet bij. Smaken verschillen zeker.

Reizigers die Da Fausto bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Da Fausto geweest? Deel je ervaringen!