“Dagelijkse kost”

't Konijntje
Geclassificeerd als nr. 67 van 180 Restaurants in Genk
Keukens: Frans, Italiaans
15 december 2017 beoordeeld

Niet zo een verfijnde keuken, wel degelijke dagelijkse kost. Ook niet zo een romantische plek. Niet slecht, maar er zijn betere restaurants.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had al veel positieve dingen gehoord over dit restaurant maar ons bezoek was niet wat we ervan verwacht hadden: heel lang wachten op ons eten dat in orde was maar niet super.

22 juli 2017 beoordeeld

Eindelijk iemand die de mosselen kan bereiden als in Tongeren moules parque en moules a l'escargot op het menu

16 juli 2017 beoordeeld

AL een heel tijdje geleden dat we nog eens in het Konijntje zijn gaan eten. Ik hoor van sommige personen positieve feedback dus we hebben hier de mosselen geprobeerd. Er is een uitgebreide keuze aan variaties met mosselen. Ter plaatse merk je een vooral ouder en/of traditioneel publiek. Vroeger had je geen Brasseries in deze regio, je had vroeger ofwel een frituur met gelagzaal ofwel had je een restaurant. Het konijntje beantwoorde vroeger aan het eerste. Het is wat vernieuwd maar die oude sfeer , die je niet meer zo vaak kan terug vinden hangt er nog en dat vind ik wel leuk. Mijn mosselen natuur waren ok, de mosselen waren wel klein. De mosselen curry beviel mijn gasten wat minder. De frieten waren echter ondermaats. Een drie is misschien wel wat min, maar ik kon echt geen 4 geven. Hier verwachtte ik echt de beste mosselen friet van Genk en dat zijn ze niet (meer)

27 april 2017 beoordeeld

't Konijntje is een gevestigde waarde in Genk. We gaan er vaak om mosselen, maar ook de vleesgerechten zijn uitstekend. De Chateaubriand smelt op je tong.
Parkeren is in het weekend een beetje problematisch, maar op aanvaardbare afstand vind je wel een plaatsje

Reizigers die 't Konijntje bekeken, bekeken ook

Bilzen, Limburg Province

In 't Konijntje geweest? Deel je ervaringen!