“Minder goed verwacht”

't Konijntje
Geclassificeerd als nr. 81 van 184 Restaurants in Genk
Keukens: Frans, Italiaans
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had al veel positieve dingen gehoord over dit restaurant maar ons bezoek was niet wat we ervan verwacht hadden: heel lang wachten op ons eten dat in orde was maar niet super.

Datum van bezoek: augustus 2017

22 juli 2017 beoordeeld

Eindelijk iemand die de mosselen kan bereiden als in Tongeren moules parque en moules a l'escargot op het menu

Datum van bezoek: juli 2017
16 juli 2017 beoordeeld

AL een heel tijdje geleden dat we nog eens in het Konijntje zijn gaan eten. Ik hoor van sommige personen positieve feedback dus we hebben hier de mosselen geprobeerd. Er is een uitgebreide keuze aan variaties met mosselen. Ter plaatse merk je een vooral ouder en/of traditioneel publiek. Vroeger had je geen Brasseries in deze regio, je had vroeger ofwel een frituur met gelagzaal ofwel had je een restaurant. Het konijntje beantwoorde vroeger aan het eerste. Het is wat vernieuwd maar die oude sfeer , die je niet meer zo vaak kan terug vinden hangt er nog en dat vind ik wel leuk. Mijn mosselen natuur waren ok, de mosselen waren wel klein. De mosselen curry beviel mijn gasten wat minder. De frieten waren echter ondermaats. Een drie is misschien wel wat min, maar ik kon echt geen 4 geven. Hier verwachtte ik echt de beste mosselen friet van Genk en dat zijn ze niet (meer)

Datum van bezoek: juli 2017
27 april 2017 beoordeeld

't Konijntje is een gevestigde waarde in Genk. We gaan er vaak om mosselen, maar ook de vleesgerechten zijn uitstekend. De Chateaubriand smelt op je tong.
Parkeren is in het weekend een beetje problematisch, maar op aanvaardbare afstand vind je wel een plaatsje

Datum van bezoek: oktober 2016
13 februari 2017 beoordeeld

Wij waren met een vijftiental personen te gast in dit restaurant op een middag.
Op dat moment waren er slechts 2 personen aan het lunchen en waren er 2 personen voor de bediening. Bij binnenkomst viel het op dat de jassen niet aangenomen werden en dat de ober vloekte toen hij een glas op de grond liet vallen.
De glazen op tafel waren niet goed gewassen.
Het voor-, tussen- en hoofdgerecht waren lekker.
De personen in ons gezelschap die voor aangepaste wijnen gekozen hadden, moesten echter na het hoofdgerecht vragen waarom er geen rode wijn geschonken was bij het hoofdgerecht. Oeps, foutje, kregen ze te horen. Dit
Het nagerecht was een teleurstelling. De chocomousse was niet smeuïg en leek wel een aantal dagen in de frigo gestaan te hebben.
Gelet op het voorgaande ben ik dan ook niet geneigd om terug te keren naar dit restaurant.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die 't Konijntje bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In 't Konijntje geweest? Deel je ervaringen!