“traditie en kwaliteit”

't Konijntje
Geclassificeerd als nr. 54 van 179 Restaurants in Genk
Keukens: Frans, Italiaans
27 april 2017 beoordeeld

't Konijntje is een gevestigde waarde in Genk. We gaan er vaak om mosselen, maar ook de vleesgerechten zijn uitstekend. De Chateaubriand smelt op je tong.
Parkeren is in het weekend een beetje problematisch, maar op aanvaardbare afstand vind je wel een plaatsje

13 februari 2017 beoordeeld

Wij waren met een vijftiental personen te gast in dit restaurant op een middag.
Op dat moment waren er slechts 2 personen aan het lunchen en waren er 2 personen voor de bediening. Bij binnenkomst viel het op dat de jassen niet aangenomen werden en dat de ober vloekte toen hij een glas op de grond liet vallen.
De glazen op tafel waren niet goed gewassen.
Het voor-, tussen- en hoofdgerecht waren lekker.
De personen in ons gezelschap die voor aangepaste wijnen gekozen hadden, moesten echter na het hoofdgerecht vragen waarom er geen rode wijn geschonken was bij het hoofdgerecht. Oeps, foutje, kregen ze te horen. Dit
Het nagerecht was een teleurstelling. De chocomousse was niet smeuïg en leek wel een aantal dagen in de frigo gestaan te hebben.
Gelet op het voorgaande ben ik dan ook niet geneigd om terug te keren naar dit restaurant.

29 december 2016 beoordeeld

Meerdere keren wezen eten, soms zeer lekker eten andere keren wat minder gesmaakt, maar dit kan ook aan mij liggen.

28 november 2016 beoordeeld

de bediening is zeer vriendelijk; de porties zijn ruim bemeten en de menu's zijn zeer schappelijk geprijsd. Voor de gezelligheid zou er wel een muziekje mogen spelen en de te grote ruimte zou evt moeten kunnen afgesloten worden.

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds jaar en dag de lekkerste mosselen in Genk en ver daarbuiten. Ook de verschillende aangeboden menu's zijn super lekker.

Reizigers die 't Konijntje bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In 't Konijntje geweest? Deel je ervaringen!