“Super lekker”

Geclassificeerd als nr. 4 van 174 Restaurants in Genk
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: De Griekse Frituur - O Geros Een familiezaak sinds 1974 De 3de generatie mee aan het roer. Gepassioneerd door lekker eten en Griekse gastvrijheid. Voel je hier thuis bij deze Grieks - Belgische familie.
22 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middag in het Mijndepot en daarna C-mine, super lekker gegeten in de Griekse Frituur. Ga zeker voor de "Friet Gyros", of de lekkere slaatjes. Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. We komen terug als we nog eens in Genk zijn!

22 juli 2021 beoordeeld

Wat hebben we weer lekker gegeten ! Gewoon altijd topLekker, verzorgd, vers en altijd met volle overgave.. wij komen zeker terug

9 juli 2021 beoordeeld

Eerst is er al de zeer vrolijke en kindvriendelijke bediening. Het eten is heel lekker. Echt een aanrader.

16 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de beperkte maatregelen, deed deze familiezaak er alles aan om coronaproof culinaire gezelligheid te garanderen!
Voorzien van tenten, overkappingen, verwarming, extra dekentjes en een hartverwarmende glimlach word je hartelijk ontvangen voor een heerlijke Griekse maaltijd!
Met 3 generaties op pad, allemaal blij!

Datum van bezoek: mei 2021
5 mei 2021 beoordeeld

Kort geleden het Lievekesmenu afgehaald bij jullie...heb nu een gelukzalige smile die ik niet meer weg krijg...en oh, de Masticha Gin van Vallina...we gaan er verstandig mee om, maar het is niet makkelijk...Wij voelen ons na zo'n Godenmaaltijd hemels...dichter bij Hedone en eens flink met haar feesten kom je, als je dit menu bestelt ;-)

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die De Griekse Frituur - O Geros bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Griekse Frituur - O Geros geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.