“De fijnste frituur van gans Limburg”
Beoordeling van De Griekse Frituur

De Griekse Frituur
Geclassificeerd als nr. 13 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Grieks
10 juli 2014 beoordeeld

Zowel klassieke frituursnacks als verse Griekse gerechten worden hier geserveerd. De frietjes met gyros zijn een echte aanrader. Niet alleen het eten maar ook te bediening is top. Immer vriendelijke en vlot. Enkel op sluitingsdagen zouden we overwegen om voor een andere frituur te kiezen.

3 juli 2014 beoordeeld

Telkens een vlotte en nette bediening, voor ieder wat wils en heel gezellig om samen met familie te gaan.

22 juni 2014 beoordeeld

Het concept 'Grieks' en 'frituur' laten samen gaan is een rare combinatie en voor mij niet echt geslaagd. De gyros was lekker maar prijzig voor hetgeen men krijgt en de 'diepvriesfrieten' erg droog zonder veel smaak. Het serveren op houten plankjes is niet echt hygiënisch. De bediening daarentegen is wel vlot en correct.

• Sfeer
Vallinanelles, Owner van De Griekse Frituur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2014

Hallo Joff S

Jammer dit te horen.
De frieten zijn zeker niet diepvries.
Daar bent u mis in, maar we zullen de smaak zeker nog een evalueren dan.

De plankjes zijn van Bamboe, en dat is bewezen dat deze Bacterie afstotend zijn.
Hierbij heeft u de reden dat we plankjes gebruiken.
Zo denken we aan het milieu op een hygiënische manier.

Wat leuk dat de bediening vlot en vriendelijk verliep.

Hopelijk mogen we u alnog eens ontvangen in onze Griekse Frituur

Groetjes

11 april 2014 beoordeeld

Eenvoudig concept; bestelling aan de kassa, drankje meenemen, betalen en plaatsnemen. Eten brengen ze aan tafel; binnen of buiten

28 november 2013 beoordeeld

Ons viel meteen de vriendelijkheid van de uitbaters op. Heel erg gezellige huiselijke sfeer. 2x heel erg lekker gegeten (friet - gyros is echt een aanrader).
Drank mag je zelf nemen uit de frigo en hun speciaal systeem van "bestellen en betalen" werkt heel erg efficiënt.

Reizigers die De Griekse Frituur bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Griekse Frituur geweest? Deel je ervaringen!