“Gewoon arrogantie ten top van de uitbater”
Beoordeling van Shakerato

Shakerato
Geclassificeerd als nr. 11 van 176 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
17 maart 2020 beoordeeld

Met social deal gaan eten. Reservatie was aangenomen. Tot dat we er aan kwamen werden we geweigerd omdat het te druk was. Bedankt Om de avond te vergallen. Mij zien ze daar nooit meer.

Datum van bezoek: juli 2019

12 maart 2020 beoordeeld

tis een supergezellige plek en er is zeer vriendelijke bediening! ook moet je niet te lang wachten voor het eten en is er een leuke sfeer.

9 maart 2020 beoordeeld

buiten was het aangenaam vertoeven.
Toen ik naar binnen ging voor toiletbezoek viel me wel op dat de toiletgeur redelijk fel aanwezig was in de zaak...

7 maart 2020 beoordeeld

de bediening vond ik zeer goed
zeer tevreden heb niets te klagen
zeker een aanrader als je in Genk ben en wat wilt gaan drinken!

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang wachten tot (geen) ontvangst.. we hadden gereserveerd en we bleven daar maar staan. Terwijl ze aan de bar stonden. We zijn maar gaan zitten aan een tafel. Uiteindelijk enkele snelle hap verkrijgbaar, geen menu, geen voorgerecht, geen dessert. Pasta en kip waren gewoon lekker.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Shakerato bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Shakerato geweest? Deel je ervaringen!