“Lekker met twee”

Shakerato
Geclassificeerd als nr. 9 van 182 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en vooral fijn het menu van tapas op een plank om samen van te smullen.
Heel vriendelijk personeel. Vlotte bediening en niet lang wachten. Lekkere rosé van het huis. Blijft voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: oktober 2018

30 september 2018 beoordeeld

Prima service, vriendelijk personeel, aandacht voor ons hondje, propere toiletten, niks op aan te merken

Datum van bezoek: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingericht al staan sommige tafels iets te dicht op elkaar. Pasta’s en bruschetta smaken top. Wijnen zijn oké. Bediening is zeer aangenaam!

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel origineel dat ze zelf wijn maken, ale zo lijkt het toch. Na een halfuur kregen wij onze wijn nog niet. Schandalig vinden wij dit. Ps: de chips is ook niet te eten.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vijf personen hier iets te eten besteld. Duurde redelijk lang zeker 3 kwartiers voor een tapasschotel waar niets warm op lag. Het brood zouden ze nog brengen, na 5 minuten zelf maar gevraagd en waren ze het nog aan het afbakken.. vroegen of we het nog wel wilden dan.. zoveel volk zat er niet dus onbegrijpelijk. De huiswijn heeft ook geen smaak. Jammer was wat teleurgesteld.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Shakerato bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Shakerato geweest? Deel je ervaringen!