“Leuke keet, prima food!”
Beoordeling van Shakerato

Shakerato
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 23 van 184 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak bestaat dus al vier jaar !
Dan sla ik mij voor de kop dat ik het niet eerder wist.
Niet te groot binnen zodat het lekker gezellig blijft.
Mooie kaart die volledig in het concept past.
Begonnen met een lekkere alcohol arme mojito , dan lamsspiesjes waar ik er 9 kreeg ipv van de zes op de kaart ;-) dan een heerlijke pasta frutti di mare zoals het moet en zonder diepvries gedoe.
Afgesloten met een leuk dessertje waar me de naam van ontgaat maar het was iets met gezouten karamel en dat scoort altijd bij mij.
2 slices margarita pizza als amuse en de aangeboden lemoncelo van het huis op het einde maakte deze ervaring hier zeer leuk en aangenaam.
Enige opmerking is de wachttijd persoonlijk mocht alles wat vlotter verlopen doch zijn we bediend geweest door 2 toppers (Amber & Burak) als ik mij niet vergis.
En prefereer ik een peper en zout stel op tafel.
Blij deze plaats gevonden te hebben ze gaan ons zeker nog terug zien.

Datum van bezoek: maart 2018
ShakeratoGenk, Manager van Shakerato, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Dag Steve H

Bedankt voor uw feedback! Het is dan ook altijd leuk om dergelijke reacties te lezen. We beseffen maar al te goed dat we een kleine keuken hebben en proberen ook om naar een oplossing te zoeken om zo efficiënt mogelijk te werk te gaan. Wat betreft de 2 toppers mag ik inderdaad van geluk spreken en zou ik natuurlijk willen dat er enkel personeel bestond van dat niveau ;-) Het dessert waar u het over heeft heet trouwens de Salted Caramel Affogato, zeker en vast een aanrader!

Graag hopen wij u nog verschillende malen te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten
Het shakerato team

6 januari 2018 beoordeeld

Zalige pasta vongole en kalfsvlees gegeten tegen meer dan correcte prijzen. Aangenaam kader in het centrum van Genk. Zeer lieve bediening met oprechte interesse waar je vandaan komt als toerist. Het team hangt duidelijk goed aan elkaar, allemaal zeer amicale begroetingen onderling. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018

Beste Michel V

Alvast bedankt voor uw leuke reactie. Graag tot snel!

Met vriendelijke groeten
Het shakerato team

3 december 2017 beoordeeld

Toevallig binnengelopen aangetrokken tot de aparte kaart Was voor snel iets te eten 's middags (zaterdag) Staan leuke Italiaanse en Mexicaanse gerechten op de kaart.
Omdat we gewoon iets snel wilden eten kozen we de lasagne. Die was super vers, hoemmade, lekkere smaak, verse tomaat, goed gekruid, lekkere zachte pasta, .... dit beloofd voor de andere gerechten. Zijn we in Genk dan springen we hier zeker nog eens binnen. Voor een sharefood dinerke.

Datum van bezoek: december 2017
25 november 2017 beoordeeld

Aangename eetgelegenheid met tof concept. Ideaal voor een avondje uit met vrienden of collega's. We hadden drie gangen tapas waarvan het dessert het minste was. Verzorgd opgediend en gebruik makend van kwaliteitsproducten. In de bediening kon het echter wat vlotter.

Datum van bezoek: oktober 2017
18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uur gewacht voor hoofdgerecht, 40 minuten op dessert menu te krijgen en moest opnieuw vragen, dan nog een uur wachten tot de cheesecake op tafel was. Extreem!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Shakerato bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Shakerato geweest? Deel je ervaringen!