“Trendy verzorgd concept”

Shakerato
Geclassificeerd als nr. 9 van 181 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
3 december 2017 beoordeeld

Toevallig binnengelopen aangetrokken tot de aparte kaart Was voor snel iets te eten 's middags (zaterdag) Staan leuke Italiaanse en Mexicaanse gerechten op de kaart.
Omdat we gewoon iets snel wilden eten kozen we de lasagne. Die was super vers, hoemmade, lekkere smaak, verse tomaat, goed gekruid, lekkere zachte pasta, .... dit beloofd voor de andere gerechten. Zijn we in Genk dan springen we hier zeker nog eens binnen. Voor een sharefood dinerke.

Datum van bezoek: december 2017

25 november 2017 beoordeeld

Aangename eetgelegenheid met tof concept. Ideaal voor een avondje uit met vrienden of collega's. We hadden drie gangen tapas waarvan het dessert het minste was. Verzorgd opgediend en gebruik makend van kwaliteitsproducten. In de bediening kon het echter wat vlotter.

Datum van bezoek: oktober 2017
18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uur gewacht voor hoofdgerecht, 40 minuten op dessert menu te krijgen en moest opnieuw vragen, dan nog een uur wachten tot de cheesecake op tafel was. Extreem!

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik komen hier 1x per maand langs. Het eten is altijd van goede kwaliteit en zeer lekker. Shakerato is ook een leuke zaak als je gewoon iets wilt gaan drinken op het terras. Doe zo verder!

Datum van bezoek: november 2017
ShakeratoGenk, Eigenaar van Shakerato, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2017

Beste Francesco

Alvast bedankt voor je leuke recensie!

Hopelijk kunnen we jou en je vriendin nog vele jaren ontvangen.

Mvg

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na heel wat andere recensies gelezen te hebben, had ik hoge verwachtingen van shakerato. Viel dit even tegen... We hebben anderhalf uur moeten wachten op ons eten ondanks we maar 2 verschillende gerechten bestelden. De pasta met pancetta, tomaat, rucola en pijnboompitten werd opgediend zonder rucola en pijnboompitten. Bovendien liet de smaak ook te wensen over. Spijtig.

Beste,

Onze excuses voor uw mindere goede ervaring. U heeft ons bezocht op 1 november, was een super drukke dag wegens een evenement in Genk.
Ik hoop u te kunnen ontvangen op een andere dag zodat wij uw negatieve ervaring kunnen doen omslaan!

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten

Reizigers die Shakerato bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Shakerato geweest? Deel je ervaringen!