“Aangename sfeer en lekker eten”
Beoordeling van Grand Cafe Relaxy

Grand Cafe Relaxy
Geclassificeerd als nr. 43 van 184 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch
11 maart 2022 beoordeeld

Deze Grand café op de markt biedt een grotere keuze voor vegetariërs dan in de meeste eetplaatsen.De wildkroket in de suggestiecombinatie met een vegetarische schnitzel werd zonder probleem ingewisseld voor een extra vega schnitzel.
De schotels zijn niet alleen lekker, maar ook mooi verzorgd en ruim.Ook de frietjes en krielaardappeltjes smaakten voortreffelijk.
De opdienende medewerker neemt bestellingen op, brengt de drankjes ,rekent af en dat van de tafels binnen zowel als buiten. Ondanks die drukte blijft hij kalm en vriendelijk (overigens met een aangename, warme stem). Een echte aanrader, deze plaats!

Datum van bezoek: maart 2022

14 februari 2022 beoordeeld

Het eten was super.
Hadden varkenswangetjes genomen en fazantenfilet
Beide waren supermals.
Complimenten aan de chef. Ook de bediening was supervriendelijk. Hier komen we zeker nog een keer terug

Datum van bezoek: februari 2022
30 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn gezin geluncht. Capuchino was smerig. Broodje brie met honing en spek was vreselijk. Ik zal maar niet zeggen hoe het eruit zag (denk maar aan iets wanneer je ziek bent) Ik laat nooit iets staan maar dit was de primeur, ook al had ik nog honger. Alleen de tosti en pannenkoek van m’n kinderen waren te eten. Het duurde 40 minuten voordat we het eten kregen. Prijs was hoog (mijn simpele broodje kostte 11 euro). Heren wc was ronduit smerig. Verder niet echt gezellig. Enige positieve punt was de vriendelijkheid van het personeel.

Datum van bezoek: december 2021
12 augustus 2021 beoordeeld

Leuk terras, maar daar is alles mee gezegd. Voor een lichte lunch, toast cannibale besteld (11 €) ABOMINABEL, twee pietluttige geoosterde toastjes, nog geen halve mm besmeerd met preparé (als het dat al was, want het leek meer op ne boterham met confituur) als ik de twee stukken tegen elkaar plakte had ik nog geen preparé smaak in de mond. Het slatje was wellicht van gisteren, alsmede het stukje tomaat dat er bij lag. WAARDELOOS, een schande om dit op je bord te krijgen. De bediening was goed, en dat is dan ook alles wat ik er van kan zeggen. Weblijven, afzetters of een gebuisde kok. Voor de eigenaar, tijd om ander keuken personeel aan te schaffen.

Datum van bezoek: augustus 2021
9 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten.Mooi geserveerd en vooral hele lieve obers.Waar voor je geld en als we terug in de buurt zouden zijn kolen we zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Grand Cafe Relaxy bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Grand Cafe Relaxy geweest? Deel je ervaringen!