Beoordeeld op 20 juli 2017

Hotelletje dat doet denken aan mijn kindertijd. Basiscomfort in een authentiek jaren 60 design. Zeer goed gelegen, ook voor fiets en wandeltochtjes in de mooie omgeving. Correcte, vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: mei 2017
hotel_het_hert, Owner van Hotel 't Hert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Dank u voor de review .Altijd welkom

Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima keuken. De kaart is beperkt, maar alle klassieke Vlaamse gerechten zijn verkrijgbaar. Zeetong was van een uitstekende kwaliteit. De entrecote was gigantisch groot en uiterst lekker. Een absolute aanrader.

Datum van verblijf: juli 2017
hotel_het_hert, Owner van Hotel 't Hert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

dank u voor de positieve review . Wij doen ons best

Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt pal in het centrum, alles op wandel afstand rond U. Het heeft een wat gedateerde look.We werden ontvangen door vriendelijke gastvrouw met een drankje vh huis .Kregen uitleg waar we best onze wagen goedkoop kunnen parkeren.Alles straalt oud uit maar was voor ons toch proper. De kamer was ook oud maar alles wat we nodig hadden voor 1 nacht was er.Ontbijt was achteraan in restaurant uitgestald.Alles was vers en goed.Conclusie, wij waren content.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017

Hotel in het centrum van Genk, geboekt ter gelegenheid van de giro mostra voor Vespa's.
De kamer was basic, maar het bed was heerlijk om in te slapen. Het was er proper en alles was beschikbaar voor de korte tijd die ik er verbleef. De gastvrouw is supervriendelijk en maakt een fantastisch ontbijt klaar. Ik kreeg er ook een welkomsdrankje. Prijs/kwaliteit zeker ok. Voor een volgend weekendje zal ik hier waarschijnlijk opnieuw boeken.

• Reistype: Reisde alleen
hotel_het_hert, Owner van Hotel 't Hert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017

Dank u voor de positieve beoordeling . Steeds welkom

Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

Klein, oud hotelletje waar een supervriendelijke gastvrouw je ontvangt. Kamers zijn heel basic en klein. Bij aankomst hing een onaangename etensgeur in het gehele hotel. Onze kamer rook alsof er een bus Dettol was leeggelopen. Toch dit alles zijn charme. Goedkoop, dus verwacht niet teveel.