Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 122
Expedia.comUS$ 117
Hotels.comUS$ 117
TravelocityUS$ 117
eDreamsUS$ 115
Orbitz.comUS$ 117
Beoordeeld op 12 november 2022

Na een mooie ronde golf op Spiegelven overnacht in hotel Stiemerheide. Het eten en de bediening in het restaurant Corneile waren subliem. Helaas wel wat geluidoverlast in de nacht door laatkomers en het ventilatiesysteem van de keuken. Boek geen kamer 1 2 of 3. Prima ontbijt.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 13 september 2022 via mobiele applicatie

We verbleven hier 1 nacht met het gezin.
De kamers zijn aan vernieuwing toe, tapijt op de vloer is niet meer van deze tijd (onhygiënisch). Het ontbijt was zeer lekker! We hadden ervoor gekozen om savonds te eten in Restaurant De Kristalijn (*) en niet in het hotel zelf. Echter heb ik tijdens een vorig verblijf al eens in het hotel gegeten en dit was ook een aanrader.
Het zwembad in het hotel is mooi en proper. De regels over de sauna kon ik nergens terugvinden. Toen ik de sauna wou gebruiken was mijn zin snel weer weg toen ik enkele volledig naakte corpulente mannen zag liggen in de ruimte voor de sauna met hun benen groot open. Geen smakelijk zicht liefst verplichting van zwemkledij in de sauna.

Kamertip: Vermijd de Sauna als je je zwemkledij wilt aanhouden ;)
Datum van verblijf: september 2022

Afsluitbare fietsenstalling +
Zeer grote parkeerplaats +
Aanzicht hotel ++

Grootste minpunt
Niet kunnen douchen simpelweg omdat er geen druk op de leiding zat.

Heel rumoerig omdat het terras zich op te korte afstand van de kamers bevind en het geluid van een bruiloft doordrong tot in de kamer tot diep in de nacht en wij vanwege het ontbreken van airco met warm weer zoals nu de deur naar "Frans balkonnetje" open wilden laten.
Overigens hadden wij na 2 korte nachten geen wekker nodig omdat wij om 7.15 gewekt werden door het gezoem van de MV, gelukkig zetten zij die s nachts iig uit, en op zondag door de grasmaaier die de green van de golfclub kort moest maaien.
Al met al in ons opzicht géén 4 sterren waard in vergelijking met meerdere tientallen andere 4 sterren hotels die wij recentelijk bezochten en op dit moment ook in Herkenbosch zeker qua prijs/ kwaliteit vergelijking.

Dat het kleine kamers zonder airco zijn hadden wij gelezen en waren wij op voorbereid dus dat wisten we maar de rest viel ons echt tegen.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 21 maart 2022 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van ons verblijf.Wij kwamen voor cullinere zondag,lekker 6gangen menu en de maandag een heerlijk ontbijt.Zowel het eten als uitgebreid ontbijtbuffet was top.
De mensen waren vriendelijk en we gaan dat zeker terug doen!!!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 19 februari 2022 via mobiele applicatie

Al in dit hotel eerder geweest en nu opnieuw voor een huwelijksverjaardag. Kamer is nogal klein voor dit categorie maar goed uitgerust. Hun 7 gangen diner was heel goed met aangepaste wijnen (forfait wijn is wel heel duur). Ontbijt kon zeker beter zijn : croissants waren niet goed gebakken, het reassortiment van ei heeft heel lang geduurd, niet te begrijpen in dit categorie van hotel. Sauna (op reservatie) en zwembad zijn ok.

Datum van verblijf: januari 2022