Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Beoordeeld op 29 augustus 2021

Uitermate vriendelijk personeel, uitstekende service, topkwaliteit samen met een centrale & prachtige ligging.
Deze factoren maken dat ik vast & zeker terugkeer naar dit fijne en fantastische hotel!!!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 20 augustus 2021

Vriendelijk en vlot personeel. Mooi binnenzwembad. Rustig om te slapen 's nachts.
Minpunten waardoor we dit hotel geen 4 maar 3 sterren zouden geven : tapijt in de kamers (veel te warm) - geen airco in de kamer (gelukkig was het gewoon bewolkt 20 graden tijdens ons verblijf) - ontbijt kleine croissantjes en mini chocoladekoekjes maar zeker niet vers afgebakken, plat en slap - ontbijt grote potten Materne confituur ipv verse confitu(u)r(en). Wel zeer leuke bar en ook zeer goed gegeten in hun restaurant Corneille (apero, wachtbordje, voorgerecht heel vlot; ruim een uur moeten wachten op hoofdgerecht waardoor ik met onze jongste zoon naar kamer ben gegaan om 22.30 zonder dessert. Wel zeer lekker). Parking zou men stuk moeten voorbehouden aan de gasten versus mensen die daar komen parkeren en gaan fietsen of wandelen of golfen. Geen aanrader voor ons voor een volgend verblijf.

Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Stiemerheide is mooi gelegen, maar de kamers laten wel wat te wensen over. Dat ze klein zijn is geen probleem, maar er is geen enkele vorm van ventilatie. De afsluiting van de badkamer vonden wij ook niet prettig, een glazen deur. Verder kun je zien dat het tijd wordt voor het opknappen van de kamers.
Het ontbijt is echter uitstekend evenals de bediening en de receptie. Wij hadden gevraagd en toegezegd gekregen dat we een kamer met uitzicht op de golf konden krijgen. Bij aankomst bleek echter dat dit niet mogelijk was. Het werd een kamer zonder uitzicht.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

We bestelden 2 kamers met kingsize bed, maar bij aankomst was er maar één dergelijke kamer wegens drukte. = Probleem 1
Op moment dat we op de kamer waren, kwamen er ook nog andere gasten op onze kamer. Blijkbaar hadden ze zich aan de receptie vergist en dezelfde kamer aan 2 koppels verhuurd. Dit hadden we nog nooit meegemaakt en al heel veel op hotel geweest. = probleem 2
Bij check out vroeg men naar onze tevredenheid en we meldden probleem 1 en 2. Men was verveeld en ging dit melden aan hun mager die ons ging contacteren. Intussen zijn we maand verder en totaal niets gehoord van hotel…
Dit is mijn inziens niet correcte manier om met klanten om te gaan…

Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

Charmante uitstraling en mooie lokatie aan golfbaan en bij natuurgebied. Redelijke prjjs/kwaliteit verhouding. Van binnen wat verouderd. Kamer was sober maar netjes. Slechte ventilatie en geen AC, wat vervelend is op warme dagen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt goed genoeg. Merkwaardig dat wij niet naar de sauna en solarium konden omdat die was gereserveerd, zonder vermelding. Kamer met zicht op de golfbaan bevestigd gekregen maar uitzicht stelde weinig voor. Het leukste terras is voor golfers. Hotelgasten hebben een goed terras maar dit heeft geen beleving van de omgeving. Restaurant Corneille niet geprobeerd. Maaltijd op terras matig.
Netflix zou beschikbaar zijn, maar niet gevonden. Zwembad netjes. Golfen op de aangrenzende baan Spiegelven is een prima beleving, al hadden wij wat pech dat de fairways niet kort gemaaid waren, waarschijnlijk door de recente zware regens en dat er net gezand was. Verder mooi gelegen.

Kamertip: Prima parkeergelegenheid gedeeld met de golfclub. Aangrenzend sterrenrestaurant. Goede uitvalsbasis voor natuurgebied.
Datum van verblijf: juni 2021